طلایی: توقع کسب ۲ مدال طلا را داشتم اما راضی‌ هستم

محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان پس از عملکرد خوب شاگردانش در روز اول اظهار داشت: در ۴ وزن نخست مسابقات توقع من کسب ۲ مدال طلا بود که یکی از آنها محقق نشد. وی افزود: در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم برخی مسائل دست به دست هم داد تا طلای مظفری به …

محمد طلایی سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان پس از عملکرد خوب شاگردانش در روز اول اظهار داشت: در ۴ وزن نخست مسابقات توقع من کسب ۲ مدال طلا بود که یکی از آنها محقق نشد.

وی افزود: در فینال وزن ۷۴ کیلوگرم برخی مسائل دست به دست هم داد تا طلای مظفری به نقره تبدیل شود. آن هم در حالیکه او او باید حتما طلایی می‌شد اما این مهم رخ نداد. سرمربی تیم ملی کشتی آزاد جوانان کشورمان خاطرنشان کرد: بچه ها خوب بودند و روی هم رفته راضی هستم. امیدوارم با وجود قرعه سخت در ۴ وزن دوم همین روند روز اول را ادامه بدهیم و با غیرت و تعصب نتیجه خوبی را به دست آوریم.

طلایی در ارتباط با عملکرد گودرزی نیز عنوان کرد: گودرزی وقتی در مسابقات آسیای باخت و به مقام پنجمی رسید شاید به خودی خود این مسابقات را از دست می‌داد اما باخت او در آسیا به خاطر مشکل فیزیکی بود و ما با برنامه‌ریزی و تمرین ویژه‌ای که برای او در نظر گرفتیم. او در این مسابقات خوب ظاهر شد و حتی به مدال نقره جهان رسید، البته او ۲ سال دیگر در این رده حضور دارد و این امتیاز ویژه‌ای است.

وی در خصوص کشتی‌های حسینی در ۹۶ کیلو گفت: حسینی از یک وزن بالاتر آمد و این ریسکی که برای کاهش وزن او انجام دادیم جواب داد و مدال نقره جهان به او رسید، البته او لیاقت مدال طلا را هم داشت. من همواره راضی بودم و همه بچه‌ها زحمت کشیدند و امیدوارم بار دیگر قهرمان جهان شویم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا