توضیحات مخبر دزفولی درباره طرح مجلس برای استخدام کارکنان در دانشگاه‌ها

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره طرح مجلس درباره وضعیت استخدام کارکنان دانشگاه‌های غیر دولتی و آزاد ایراد برخی به آن به دلیل مغایرت با مصوبه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: معمولا شورای عالی انقلاب فرهنگی وقتی وارد موضوعی می‌شود، مجلس محترم …

محمدرضا مخبر دزفولی دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی در گفت‌وگو با خبرنگار گروه دانشگاه خبرگزاری تسنیم درباره طرح مجلس درباره وضعیت استخدام کارکنان دانشگاه‌های غیر دولتی و آزاد ایراد برخی به آن به دلیل مغایرت با مصوبه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی اظهار داشت: معمولا شورای عالی انقلاب فرهنگی وقتی وارد موضوعی می‌شود، مجلس محترم دیگر وارد آن موضوع نمی‌شود.

وی افزود: قاعدتا اگر قرار است مصوبه‌ای از شورای عالی انقلاب فرهنگی اصلاح شود و یا نیاز به بازنگری دارد، باید از مسیر شورای عالی انقلاب فرهنگی عبور کند و دیگر دلیلی ندارد همان موضوعی که در شورا تصویب شده را دوستان ما در مجلس پیگیری کنند.

دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی تصریح کرد: معمولا موارد و مصوباتی را که مجلس  به آن وارد می‌شود، دیگر شورا به آن ورود نمی‌کند، این رویه‌ای است که بین ما و مجلس وجود دارد.

مخبر دزفولی اضافه کرد: دوستان ما در کمیسیون آموزش به این امر توجه دارند و اگر هم موردی باشد ما با کمیسیون هماهنگی می‌کنیم تا اگر اصلاحات یا بازنگری لازم است این اصلاحات و بازنگری‌ها صورت گیرد.

وی همچنین یادآور شد: مصوبه شورای عالی انقلاب فرهنگی در خصوص موارد علمی و آموزشی است و دانشگاهیان موارد غیرعلمی و آموزشی را می‌توانند به محاکم قضایی مراجعه و پیگیری کنند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا