حاشیه‌های زندگی رضاشاه و اشرف پهلوی در «هزار فامیل»

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند؛ مستند «هزار فامیل» که توسط عبدالمجید ارجمند، طراحی، نویسندگی و تهیه شده است، به زندگی رضاشاه از تولد تا مرگ و حاشیه‌های زندگی او و نزدیکانش به ویژه اشرف پهلوی و فرزندان شاه پرداخته است. محل اصلی …

به گزارش خبرنگار حوزه رادیو تلویزیون گروه فرهنگی باشگاه خبرنگاران جوان به نقل از روابط عمومی شبکه مستند؛ مستند «هزار فامیل» که توسط عبدالمجید ارجمند، طراحی، نویسندگی و تهیه شده است، به زندگی رضاشاه از تولد تا مرگ و حاشیه‌های زندگی او و نزدیکانش به ویژه اشرف پهلوی و فرزندان شاه پرداخته است.

محل اصلی ساخت این مستند در تپه مانتن ویو واقع در ژوهانسبورگ آفریقای جنوبی است که در آن رضاشاه خاطرات خود را مرور می‌کند.

نخستین قسمت «هزار فامیل» که استبداد و فساد خاندان پهلوی و تاثیرات آن بر روابط فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور را مورد بررسی قرار می‌دهد، شنبه ۲۴ مرداد ساعت ۲۱:۳۰ از شبکه مستند سیما پخش شد .

دیگر قسمت‌های این مجموعه نیز که در ۱۱ قسمت ۳۰ دقیقه‌ای تولید شده، روزهای زوج ساعت ۲۱:۳۰ روی آنتن شبکه مستند سیما می‌رود.

نوشته های مشابه
دکمه بازگشت به بالا