مالک صبا: با دایی دست یاعلی داده‌ایم/ قرار نیست قلعه نویی بیاید

درپی استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری ملوان انزلی و با توجه به سابقه آشنایی وی با مالک جدید باشگاه صبای قم شایعاتی پیرامون قطع همکاری مدیران این باشگاه با علی دایی در برخی رسانه‌های نوشتاری منتشر شد.این موضوع البته با پاسخ صریح مالک باشگاه صبای قم منتفی اعلام گردید. موسوی در این ارتباط گفت: روزی …

درپی استعفای امیر قلعه‌نویی از سرمربیگری ملوان انزلی و با توجه به سابقه آشنایی وی با مالک جدید باشگاه صبای قم شایعاتی پیرامون قطع همکاری مدیران این باشگاه با علی دایی در برخی رسانه‌های نوشتاری منتشر شد.این موضوع البته با پاسخ صریح مالک باشگاه صبای قم منتفی اعلام گردید.

موسوی در این ارتباط گفت: روزی که استاندار محترم قم قول کمک و همکاری در مورد باشگاه صبا را دادیم، از میان گزینه‌های مدنظرمان ابتدا با علی دایی وارد مذاکره شدیم.

مالک جدید صبای قم افزود: کل زمان مذاکره ما به نیم ساعت هم نرسید و ایشان با بزرگواری پیشنهاد همکاری با ما را پذیرفت .علی دایی برند بین المللی فوتبال ایران در دنیا است. ایشان زمانی بازیکن صبا بوده و با این تیم قهرمان جام حذفی نیز شده است. حالا نمی‌دانم این شایعات از کجا نشات گرفته است.

موسوی گفت: ما با هم دست یاعلی(ع) دادیم. اصلا در قاموس من نمی‌گنجد جواب حسن نیت علی دایی را جور دیگری بدهم. بنابراین با قاطعیت اعلام می‌کنم ما بر اجرای تعهداتمان نسبت به قرارداد با آقای گل فوتبال جهان پایبند می‌مانیم و علی دایی را تا پایان فصل جاری سرمربی صبا می‌دانیم. چون ایمان داریم با این مربی به جایگاه درخور توجهی خواهیم رسید.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا