فرکی: پرسپولیس برد می‌خواهد!

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: این تیم به همراه پرسپولیس و استقلال هواداران زیادی دارند و تفاوتی نمی‌کند که میزبان باشند یا مهمان که این یک امتیاز مثبت برای هر دو تیم است. اما برای ما نیز این بازی حائز اهمیت است اما این را می‌دانیم که …

حسین فرکی در نشست خبری پیش از دیدار تیمش برابر پرسپولیس اظهار کرد: این تیم به همراه پرسپولیس و استقلال هواداران زیادی دارند و تفاوتی نمی‌کند که میزبان باشند یا مهمان که این یک امتیاز مثبت برای هر دو تیم است. اما برای ما نیز این بازی حائز اهمیت است اما این را می‌دانیم که همه حریفان قابل احترامند و از پتانسیل خوبی برخوردارند. در این میان بازی پرسپولیس نیز یک بازی دشوار خواهد بود که ما باید با پیروزی پشت سر بگذاریم.

وی با بیان اینکه این اتفاق با تلاش بازیکنان و حمایت هواداران اتفاق خواهد افتاد رخ خواهد داد ادامه داد: بازیکنان ما بعد از دو بازی و کسب ۶ امتیاز از شرایط خوبی برخوردارند که با همه احترامی که برای پرسپولیس قائل هستیم، اما می‌خواهیم که امتیازهای لازم را کسب کنیم.

فرکی با اشاره به حضور برانکو در اصفهان تصریح کرد: این دومین دیدار من با برانکو بعد از جدایی از سال ۲۰۰۶ آلمان تا به امروز صورت می‌گیرد و خوشحالم که مجددا برانکو را در اصفهان می‌بینم چرا که من را یاد خاطرات گذشته می‌اندازد که حضورش را به اصفهان خوش‌آمد می‌گویم.

وی با بیان اینکه پرسپولیس نتوانسته در دو بازی اخیر نتایج خوبی کسب کند و قطعا این بازی سخت خواهد بود ادامه داد: انتظارات از این تیم بالاست و این دیدار برای‌شان از اهمیت بالایی برخوردار است اما برای ما بااهمیت‌تر است.

سرمربی سپاهان با بیان اینکه این بازی خانگی ماست و می‌خواهیم برنده باشیم اضافه کرد: باید شرایط فردا را دید و اینکه کدام تیم در طول بازی بهتر از موقعیت‌ها استفاده می‌کند اما امیدوارم در نهایت سپاهان برنده دیدار فردا باشد.

فرکی با بیان اینکه آشنایی من با برانکو هیچ نقشی در این بازی نخواهد داشت تصریح کرد: یک سری شباهت‌ها به لحاظ کار تاکتیکی در مقابل تیم‌های خودمان و حریف داریم اما ضمن حفظ دوستی‌هایمان آنچه در بازی فردا اهمیت دارد، عملکرد بازیکنان است.

سرمربی سپاهان درباره پادوانی، گردانی و نجفی افزود: پادوانی مصدومیتش برطرف شده و از گردانی نیز رضایت دارم. با توجه به اینکه تازه به جمع ما اضافه شده عملکرد خوبی را داشته است. همچنین نجفی بازیکن آینده‌داری است و اگر روی این بازیکن تعویض صورت گرفته به دلیل بحث فنی نبوده بلکه بیشتر در انتهای بازی‌ها قصد داشتیم زمان را به نفع خود داشته باشیم و برنده از زمین بیرون بیاییم.

وی با اشاره به عملکرد قائدی‌فر بازیکن جوان تیمش ادامه داد: همه جوانان ما مثل سرلک امیدوار باشند تا فرصتی فراهم شود و بتوانند از این فرصت استفاده کنند. قائدی فر باید بداند اگر مدنظر ما نبود بازیکن آزاد اعلامش می‌کردیم.

سرمربی سپاهان در پاسخ به این سوال که آیا احساس نمی‌کنید سپاهان به یک هافبک طراح خلاق نیاز دارد، خاطرنشان کرد: تا نیم فصل فرصت داریم در لیگ موفق عمل کنیم و بعد از نیم فصل شرایط مشخص‌تر می‌شود اما برای بازی‌های آسیایی به چنین هافبکی احتیاج داریم که ممکن است این پست را تقویت کنیم که شاید این اتفاق در نیم فصل بیفتد.

وی با اشاره به احسان حاج صفی گفت: من علاقه‌مندم از حاج صفی در فاز حمله استفاده کنم اما در کل مجموعه بازیکنان با عملکرد خوب‌شان دست ما را هم باز خواهند گذاشت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا