نجات قاتل عصبانی یک زن از چوبه دار

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مرد خشن که زنی را در خانه‌اش به باد ضربات کمربند گرفته و قتل وی را رقم زده بود از چوبه دار نجات یافت. ساعت ۹ شب سوم اسفندماه سال ۹۰ مأموران پلیس پایتخت در جریان مرگ مرموز زن ۵۰ ساله‌ای قرار گرفتند. مأموران با حضور در قتلگاه با …

به گزارش سرویس حوادث جام نیوز، مرد خشن که زنی را در خانه‌اش به باد ضربات کمربند گرفته و قتل وی را رقم زده بود از چوبه دار نجات یافت.

ساعت ۹ شب سوم اسفندماه سال ۹۰ مأموران پلیس پایتخت در جریان مرگ مرموز زن ۵۰ ساله‌ای قرار گرفتند.

مأموران با حضور در قتلگاه با پیکر بی‌جان معصومه روبه‌رو شدند که آثار کبودی روی بدنش دیده می‌شد.

بررسی‌های مقدماتی نشان داد که قربانی مهمان خانواده‌ای در خیابان قزوین بوده و پیکر بی‌جانش از سوی مأموران اورژانس به بیمارستان انتقال یافته است.

همین سرنخ کافی بود تا پلیس برای رازگشایی از معمای قتل معصومه اعضای این خانواده را تحت تحقیق بگیرد.

مادر خانواده در بازجویی‌ها به کارآگاهان گفت: ساعت ۱۰ صبح بود که معصومه به خانه‌مان آمد و گریه‌کنان التماس کرد پناهش بدهم چرا که جایی برای خواب ندارد من نیز از سر دلسوزی وی را به خانه‌ام راه دادم. یک ساعت بعد گفت که حالش بد است به وی آب قند دادم و گفتم استراحت کن. ساعتی بعد وقتی به اتاق خواب رفتم تا ببینم حالش چطور است چند بار صدایش کردم اما جوابی نشنیدم، نگران شدم تکانش دادم، همزمان دیدم نفس نمی‌کشد، هر کاری کردم بی‌فایده بود به دخترم زنگ زدم، آمد و با اورژانس تماس گرفت و وی را به بیمارستان رساندیم.

وقتی پزشکی قانونی علت مرگ معصومه را صدمات ناشی از جسم سخت دانست تیمی از کارآگاهان پلیس به دستور بازپرس جنایی مأموریت یافتند تا برای رازگشایی از این جنایت وارد عمل شوند.

بنابر این بار دیگر تحقیق از خانواده‌ای که قربانی مهمان خانه آنان بود از سر گرفته شد. این بار مجید پسر خانواده پرده از راز این جنایت برداشت و گفت: مدتی بود که با معصومه رابطه پنهانی داشتم تا اینکه وی از من ۲۰۰ هزار تومان پول قرض گرفت. قرار شد پول را به من برگرداند اما ماه‌ها گذشت و خبری از معصومه نشد تا اینکه در خیابان خیلی اتفاقی وی را دیدم و با من به خانه‌مان آمد. از او خواستم پولم را به من برگرداند اما به بهانه‌های مختلف طفره رفت.

عصر روز حادثه بر سر این موضوع بین من و معصومه دعوایی گرفت که با کمربند به جانش افتادم، همزمان سرش به دیوار خانه خورد و روی زمین افتاد.

ابتدا تصورم این بود که برای پرداخت نکردن ۲۰۰ هزار تومان فیلم بازی می‌کند اما دیدم نه واقعاً نفس نمی‌کشد همان لحظه به اورژانس زنگ زدم و وی را به بیمارستان بردم.
این قاتل که با پرداخت دیه به اولیای دم در مراحل بازرسی توانست رضایت آنان را جلب کند صبح دیروز در شعبه چهارم دادگاه کیفری یک از جنبه عمومی جرم و رابطه پنهانی تحت محاکمه قرار گرفت. مجید در آخرین دفاع گفت: قبول دارم معصومه را به قتل رساندم و حالا پشیمان هستم و تقاضای عفو و بخشش دارم.

بنابر این گزارش، عامل جنایت از سوی قاضی عبداللهی و دو قاضی مستشار به ۵/۴ سال زندان و ۱۰۰ ضربه شلاق محکوم شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا