مظلومی: با بی‌انضباطی‌ها مدارا نخواهم کرد

پرویز مظلومی قصد دارد در این فصل برخورد قاطعانه ای با بازیکنانی که در تیمش بی انضباطی می کنند داشته باشد. بعد از اتفاقاتی که در تمرین روز گذشته به وجود آمد، حنیف عمران زاده نیز به باشگاه استقلال دعوت شد تا در کمیته انضباطی باشگاه درباره او تصمیم گیری شود. پرویز مظلومی که امروز …

پرویز مظلومی قصد دارد در این فصل برخورد قاطعانه ای با بازیکنانی که در تیمش بی انضباطی می کنند داشته باشد. بعد از اتفاقاتی که در تمرین روز گذشته به وجود آمد، حنیف عمران زاده نیز به باشگاه استقلال دعوت شد تا در کمیته انضباطی باشگاه درباره او تصمیم گیری شود.

پرویز مظلومی که امروز در باشگاه استقلال حضور داشت درباره آخرین تصمیمات در این باره به “ورزش سه”، گفت: از صبح تاکنون در باشگاه بودم و درباره مسائل مختلفی صحبت کردیم. اکنون نیز در حال حرکت به سوی تمرین هستم تا تمرین را دنبال کنیم و برای بازی هفته دوم آماده شویم.

وی درباره تصمیمش در مورد اتفاقات روز گذشته تمرین تیمش درباره حنیف عمران زاده گفت: درباره حنیف عمران زاده باشگاه تصمیم خواهد گرفت و او امروز در باشگاه حاضر شده بود. امسال مطمئنا با بی انضباطی برخورد قاطع خواهیم داشت و به هیچ عنوان در مورد هیچ بازیکنی مدارا نمی کنم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا