گفت و گوی رییس جمهوری، آرامش خوبی به جامعه داد

احمد شوهانی با یادآوری این که صحبت های رییس جمهوری همانند گذشته در مسیر اعتدال بود، افزود: دکتر روحانی در مورد توافق هسته ای توضیحاتی را به مردم داد و نقاط ضعف و قوت برجام را برای مردم شرح داد. وی با تاکید بر این که رییس جمهوری به قول هایش در حوزه سیاست خارجی …

احمد شوهانی با یادآوری این که صحبت های رییس جمهوری همانند گذشته در مسیر اعتدال بود، افزود: دکتر روحانی در مورد توافق هسته ای توضیحاتی را به مردم داد و نقاط ضعف و قوت برجام را برای مردم شرح داد.

وی با تاکید بر این که رییس جمهوری به قول هایش در حوزه سیاست خارجی و بسیاری حوزه های دیگر عمل کرده است، ادامه داد: توافق هسته ای به مردم ایران امید داده که در آینده وضعیت اقتصادی کشور بهتر می شود.

نماینده مردم ایلام در مجلس شورای اسلامی، عملکرد دولت یازدهم در دو سال گذشته را موفقیت آمیز و مثبت دانست و تصریح کرد: دولت توانسته بار سنگین تحریم ها و فشارهای روانی و بگیر و ببندهایی را که در دولت قبلی با آن مواجه بودیم را از بین ببرد.

شوهانی افزود: تمرکز دولت امروز بر مسایل داخلی، اقتصادی، توسعه کشور، ازدواج جوانان و از بین بردن تحریم ها است و امیدواریم که در همه زمینه ها به توفیقات لازم برسیم.

**تعامل تیم مذاکره کننده با مجلس فراتر از حد انتظار مجلس بود

عضو کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس همچنین در مورد برخی تخریب ها علیه دولت اظهار داشت: رییس جمهوری شب گذشته از منتقدان خواست که انتقاد کنند ولی تخریب نکنند.
شوهانی گفت: من به عنوان یک نماینده از ابتدا شاهد بودم که وزیر امور خارجه، رییس سازمان انرژی اتمی و اعضای ارشد تیم مذاکره کننده در مجلس و کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی حضور یافته و مجلسی ها را در جریان جزییات مذاکرات قرار داده اند.

وی خاطرنشان کرد: تعامل تیم مذاکره کننده با مجلس فراتر از حد انتظار مجلس بود از این رو من از برخی صحبت ها که تخریب کنندگان مطرح می کنند، متعجب می کنم.

لازم به ذکر است؛ حجت الاسلام والمسلمین حسن روحانی رییس جمهوری شب گذشته در گفت و گوی زنده تلویزیونی با مردم به تشریح مهم ترین مسایل داخلی و بین المللی از جمله «مذاکرات هسته ای و برنامه جامع اقدام مشترک، برنامه های دولت برای ادامه مدیریت اقتصاد و همچنین روابط منطقه ای و بین المللی» پرداخت.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا