هیچ گونه کمبود دارویی نداریم

دکتر ایرج حریرچی که به منظور افتتاح چند پروژه بهداشتی درمانی و بازدید از برخی از مناطق محروم به بهبهان سفر کرده بود، ضمن دیدار با پرسنل و مراجعین بیمارستان شهید اشرفی آغاجاری از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات آنان قرار گرفت و گفت: کمتر جایی وجود دارد که با این تعداد جمعیت بتواند …

دکتر ایرج حریرچی که به منظور افتتاح چند پروژه بهداشتی درمانی و بازدید از برخی از مناطق محروم به بهبهان سفر کرده بود، ضمن دیدار با پرسنل و مراجعین بیمارستان شهید اشرفی آغاجاری از نزدیک با دغدغه ها و مشکلات آنان قرار گرفت و گفت: کمتر جایی وجود دارد که با این تعداد جمعیت بتواند متخصص طب اورژانس را به کار گیری نماید که جای تقدیر از مسئولین دانشکده علوم پزشکی دارد .

قائم مقام وزیر بهداشت با حضور در بخش محروم زیدون و با توجه به درخواست‌های مسولین بهداشتی و مردم این منطقه مبنی بر راه اندازی رادیولوژی دیجیتال ، استقرار داندانپزشک ، تبدیل مرکز بهداشتی زیدون به بستر درمانی زیدون و حضور پزشکان متخصص در این بخش ضمن قول مساعد برای پیگیری در این خصوص و ارایه دستورات لازم برای رفع مشکلات افزود: وطیفه ما این است که خدمات مناسب و درخوری را برای مردم مهیا نماییم .

حریرچی در مورد دارو نیز اظهار کرد: در ابتدای سال ۹۳ با برخی کمبودها مواجه بودیم ولی خوشبختانه در حال حاضر هیچ گونه کمبود دارویی نداریم .

وی در حاشیه بازدید از شهرهای منصوریه و تشان نیز گفت: معتقدیم نباید هیچ کاری در حوزه بهداشت و درمان انجام دهیم مگر اینکه قشر ضعیف و محروم از آن بهره مند شوند . مشکلات و عقب افتادگی های که سالیان متمادی بوجود آمده را نمی شود به یکباره و بطور کامل حل و فصل کرد.

قائم مقام وزیر بهداشت در جمع بندی و ارزیابی خود از سفر به بهبهان اظهار کرد: در این سفر مراکز بهداشتی – درمانی تابعه دانشکده علوم پزشکی را جزء به جزء بررسی کردیم و با مشکلات مردم آشنا شدیم، شهرستان بهبهان دارای امکاناتی است ولی اطراف شهر دچار مشکلاتی هستند . اقدامات بسیار مناسبی در یکی دو سال اخیر صورت گرفته ولی انتظارات مردم هنوز به طور شایسته برآورده نشده است.

براساس گزارش وبدا، حریرچی با اشاره به مشکلاتی که در بخش‌های محروم زیدون ، تشان و منصوریه وجود دارد گفت: امیدواریم با توان و همتی که در دولت تدبیر و امید است بتوانیم اقدامات مناسب و قابل قبولی در جهت رفع مشکلات این مناطق انجام دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا