آیفون ۶ رکوردار هوشمندهای موبایلی

به گزارش خبرنگار موبنا، بر اساس گزارش تایم، آیفون ۶ بعد از ۱۰ که از زمان معرفی آن به بازار می‌گذرد همچنان عنوان پرفروش‌ترین گوشی دنیا را در اختیار دارد به طوری که این مدل از زمان معرفی تاکنون توانسته رکورد بزرگی برای اپل بزند و سهم اپل در بازار موبایل دنیا را افزایش دهد. …

به گزارش خبرنگار موبنا، بر اساس گزارش تایم، آیفون ۶ بعد از ۱۰ که از زمان معرفی آن به بازار می‌گذرد همچنان عنوان پرفروش‌ترین گوشی دنیا را در اختیار دارد به طوری که این مدل از زمان معرفی تاکنون توانسته رکورد بزرگی برای اپل بزند و سهم اپل در بازار موبایل دنیا را افزایش دهد.
اگرچه آمارها نشان داده که فصل اول و چهارم هر سال اپل عنوان پرفروش‌ترین برند را به خود اختصاص می‌دهد اما در طول فصل دوم و سوم سال هم این شرکت آمریکایی توانست رکورد فروش گوشی‌های موبایل را بزند.
در همین حال گوشی آی فون که از بهای بالای دومیلیون تومانی در ایران برخوردار است با تقاضای چشمگیری از سوی کاربران ایرانی همراه شد است.
در حال حاضر گوشی آی فون مدل ۶ با ظرفیت ۱۶ و ۶۴ با قیمت دو میلیون و ۱۹۰ هزار تومانی و دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومانی در بازار تلفن همراه عرضه می شود که با تقاضای بالایی از سوی مشتریان همراه شده است.
در همین حال گوشی آی فون مدل iPhone 6 Plus 16g با قیمت دو میلیون و ۴۷۰ هزار تومان و همین مدل با ظرفیت ۶۴ گیگابایتی با قیمت دو میلیون و ۸۵۰ هزار تومان در سطح بازار موبایل عرضه می شود.
به گفته منابع بازاری تب آی فون از سال گشته در کشور شروع شده و همچنان ادامه دارد و پیش بینی می شود این روند بیش از گذشته شود.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا