کمندانی:جواب اعتماد برانکو را می دهم

کمندانی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و سه بازی تدارکاتی خیلی خوب انجام دادیم. ادامه تمریناتمان را هم هر روز در تهران پیگیری می کنیم تا انشاالله شرایطمان برای بازی اول عالی باشد تا بتوانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم. او در مورد دیدار با پدیده مشهد …

کمندانی در مورد شرایط پرسپولیس گفت: خدا را شکر اردوی خوبی در ترکیه داشتیم و سه بازی تدارکاتی خیلی خوب انجام دادیم. ادامه تمریناتمان را هم هر روز در تهران پیگیری می کنیم تا انشاالله شرایطمان برای بازی اول عالی باشد تا بتوانیم در ادامه نتایج خوبی بگیریم.

او در مورد دیدار با پدیده مشهد درهفته ابتدایی لیگ ادامه داد: بازی با پدیده در تهران و استادیوم آزادی است و قطعا تیم حریف مثل ما تمرین کرده و زحمت کشیده ولی ما نیز با تمام قوا جلو می رویم تا برنده بازی باشیم.

بازیکن پرسپولیس در مورد صحبت برانکو مبنی بر اینکه به او اعتقاد دارد نظرش را اینگونه بیان کرد: خدا را شکر در بازی های دوستانه ای که انجام شد آقای برانکو به من بازی داد. امیدوارم بتوانم جواب اعتمادش را بدهم و از طرف دیگر دل هواداران را شاد کنم و برای موفقیت پرسپولیس تمام تلاشم را می کنم. تنها هدفم این است که خوب بازی کنم.

کمندانی در مورد اینکه دریافتی از باشگاه پرسپولیس داشته یا خیر گفت: قبل از سفر به ترکیه باشگاه پول فصل گذشته بازیکنان را داد اما از پول امسال مان اصلا دریافتی نداشتیم.

وی در پایان افزود: انشالله بتوانیم بازی اول لیگ را با برد پشت سر بگذاریم تا دل هوادارانمان را شاد کنیم و با روحیه ای دو چندان لیگ را ادامه دهیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا