پاسخگویی رایگان به مشکلات رایانه ای و اینترنتی

به گزارش خبرنگار موبنا، سامانه پاسخگویی به مشکلات رایانه ای اف یک، استارتاپی موفق برای سرویس دهی به کاربران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می شود که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است. این استارتاپ در راستای مشتری مداری و جلب رضایت کاربران فناوری اطلاعات، مرکز پاسخگوی تلفنی رایگان را برای …

به گزارش خبرنگار موبنا، سامانه پاسخگویی به مشکلات رایانه ای اف یک، استارتاپی موفق برای سرویس دهی به کاربران حوزه فناوری اطلاعات و ارتباطات محسوب می شود که از سال گذشته فعالیت خود را آغاز کرده است.
این استارتاپ در راستای مشتری مداری و جلب رضایت کاربران فناوری اطلاعات، مرکز پاسخگوی تلفنی رایگان را برای حل مشکلات رایانه ای و اینترنتی کاربران راه اندازی کرده است.
ارائه خدمات رایگان مشاوره ای توسط مرکز اف یک برای حل مشکلات رایانه ای کاربران همه روزه از ساعات ۱۳ تا ۱۴ و در تمامی اعیاد به صورت تمام وقت با تماس با شماره ۰۲۱۴۳۰۵۸ امکان پذیز شده است.
این مرکز در زمینه مشکلات سیستم عامل های رایانه ای و راهنمایی برای چگونگی نصب آن ها ، اینترنت و مشکلات آن ، شبکه های کامپیوتری ، ویروس ها و راه های مقابله با آن ها و گوشی های هوشمند با سیستم‌عامل اندروید و ios قادر به پاسخگویی است.
از جمله مزیت های استفاده از خدمات مرکز «اف یک» می توان به تضمین امنیت فایل های شخصی برای جلوگیری از سوءاستفاده تعمیرکاران غیرمجاز اشاره کرد.
سامانه پاسخگویی اف یک به مشکلات رایانه ای به آدرس irf1.com دارای آموزش راه حل، پرسش و پاسخ آنلاین، مشاوره تلفنی برای خرید محصولات دیجیتال و خدمات حضوری است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا