احضارعلی ربیعی به دادگاه مرتضوی!

البته کار به توضیحات مرتضوی نرسید چرا که او آنقدر دیر رسید که جلسه دادگاه خاتمه یافته بود. محمدرضا محمدی‌کشکولی، قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده اتهامات سعید مرتضوی در دو موضوع کهریزک و تامین اجتماعی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ششمین جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: جلسه امروز (دیروز) به دو جهت تجدید …

البته کار به توضیحات مرتضوی نرسید چرا که او آنقدر دیر رسید که جلسه دادگاه خاتمه یافته بود. محمدرضا محمدی‌کشکولی، قاضی رسیدگی‌کننده به پرونده اتهامات سعید مرتضوی در دو موضوع کهریزک و تامین اجتماعی با حضور در جمع خبرنگاران در خصوص ششمین جلسه رسیدگی به این پرونده گفت: جلسه امروز (دیروز) به دو جهت تجدید شد. یکی تأخیر بیش از حد سعید مرتضوی و دیگری اینکه پاسخ استعلاماتی که قبلاً از تامین‌اجتماعی صورت گرفته بود به ما نرسیده بود. وی با تاکید بر اینکه وقت رسیدگی مجدد به این پرونده برای روز شنبه ۱۰مردادماه تعیین شده است.
 ربیعی می‌آید، احمدی‌مقدم نه
بخشی از تخلفات سعید مرتضوی در رابطه با حقوق و مزایایی است که در زمان تصدی‌گری خود در ریاست سازمان تامین اجتماعی برداشت نموده است. از این‌رو قاضی کشکولی به خبرنگاران گفت: در جلسه بعد وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و همچنین مدیرعامل سازمان تامین‌اجتماعی را به‌عنوان مطلع دعوت می‌کنیم. ناگفته نماند در دی‌ماه ۹۲ مرتضوی شکایتی علیه علی ربیعی وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی به‌دلیل اظهارات او درمورد مبلغ اختلاس مرتضوی تنظیم کرد که دور از ذهن نیست اگر این حضور بابت رسیدگی به این شکایت نیز باشد. برخی شنیده‌ها‌ها هم حاکی از آن است که سردار احمدی‌مقدم نیز قرار است در ارتباط با این پرونده در دادگاه مرتضوی حضور پیدا کند. این شایعه از آنجا قوت گرفت که در جلسه گذشته روح‌الامینی یکی از شاکیان پرونده کهریزک تقاضایی مبنی بر احضار سردار اسماعیل احمدی‌مقدم به‌عنوان فرمانده سابق نیروی انتظامی به دادگاه داده بود تا وی توضیحاتی را ارائه کند. موضوعی که وقتی خبرنگاران آن را با قاضی محمد کشکولی در میان گذاشتند با تکذیب او روبه‌رو شدند. در واقع کشکولی در پاسخ به این سوال که آیا سردار اسماعیل احمدی‌مقدم و سردار رادان هم به دادگاه دعوت می‌شوند یا خیر گفت: فعلا ضرورتی ندارد و در صورتی که نیاز باشد این کار را انجام می‌دهیم. قاضی کشکولی با تاکید بر اینکه دادگاه در مراحل پایانی خود به سر می‌برد، اضافه کرد: جلسه دیروز در شرف برگزارشدن بود که به‌دلیل تاخیر سعید مرتضوی به جلسه بعد موکول شد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا