آذری: حدادی‌فر بعد از سال‌ها به حقش رسید

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، سعید آذری در مورد انتخاب قاسم حدادی فر به عنوان مرد سال فوتبال ایران گفت: باید به او تبریک بگویم. قاسم بعد از سال ها به حقش رسید و اهالی فوتبال رای منصفانه ای دادند. این موفقیت را به مجموعه ذوب آهن و همچنین یحیی گل …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس، سعید آذری در مورد انتخاب قاسم حدادی فر به عنوان مرد سال فوتبال ایران گفت: باید به او تبریک بگویم. قاسم بعد از سال ها به حقش رسید و اهالی فوتبال رای منصفانه ای دادند. این موفقیت را به مجموعه ذوب آهن و همچنین یحیی گل محمدی تبریک می گویم.

وی در مورد شرایط تیم گفت: تمرین هایمان را بر اساس برنامه های گل محمدی برگزار کردیم. اردویی در ترکیه داشتیم و دو بازی تدارکاتی هم در این کشور انجام دادیم که بلو اسپور را بردیم ولی مقابل فنرباغچه شکست سنگینی خوردیم که نشان داد هنوز در ابتدای راه ورزش بین الملی هستیم و باید تلاش مان رابیشتر کنیم.

مدیرعامل باشگاه ذوب آهن افزود: صادقی، درویش، نژاد مهدی را جذب کرده ایم. از درویش بعدها بیشتر خواهید شنید و نژاد مهدی هم در اخرین تمرین تیم ملی از سوی کی روش به تیم ملی دعوت شد. دهنوی، ایمانی و مسلمان از جمع ما جدا شدند. کارلوس سانتوز هم با توجه به بحث های مالی از تیم ما جدا شد به تیم نفت رفت که برای این تیم در آسیا آرزوی موفقیت می کنم.

آذری در مورد هواداران ذوب آهن گفت: موفقیت نسبی تیم را مدیون هواداران ذوب آهن هستیم و قطعا با توجه به نتایج فصل گذشته هواداران ذوب آهن پرشورتر از قبل در ورزشگاه حاضر خواهند شد و یکی از اساسی ترین کارهایی که قرار است انجام بدهیم ساماندهی کانون هواداران باشگاه است و از این طریق می توانیم هواداران بیشتری هم جذب کنیم.

وی در مورد حضور ذوب آهن در سه جام گفت: روزی که با بازیکنان قرارداد می بستیم به همه گفتم که خودشان را برای حضور در ماراتن آماده کنند و بعد نگویند که ما در سه جام هستیم. ما همه امکانات را فراهم کرده ایم و نباید دنبال بهانه یا توجیه خاصی باشیم و می خواهیم از نام ایران در قاره آسیا دفاع کنیم.

دکمه بازگشت به بالا