پیوستن صفری به رپرتوار نمایشنامه‌خوانی

سیامک صفری سابقه بازی در نمایش‌های مردی برای تمام فصول، دن کاملیو، رمولوس کبیر، شکار روباه و… را دارد. او درخصوص نوع همکاری‌اش با گروه تئاتر گیتی برای حمایت از هنرمندان بیمار تئاتر گفت: «ما هم جزو کسانی هستیم که به نوبه خود در این پروژه فعالیت می‌کنیم. وظیفه است؛ کاری است که می‌توانیم انجام …

سیامک صفری سابقه بازی در نمایش‌های مردی برای تمام فصول، دن کاملیو، رمولوس کبیر، شکار روباه و… را دارد.
او درخصوص نوع همکاری‌اش با گروه تئاتر گیتی برای حمایت از هنرمندان بیمار تئاتر گفت: «ما هم جزو کسانی هستیم که به نوبه خود در این پروژه فعالیت می‌کنیم. وظیفه است؛ کاری است که می‌توانیم انجام دهیم. آدمی با ارزش است و جان آن هم با ارزش است؛ پس هر کاری که بشود برای نجات جان انسان‌ها انجام داد، باید دریغ نکرد.»

در این رپرتوار نمایشنامه‌های «آنتیگونه»، «مکبث»، «باغ آلبالو»، «عروسی خون»، «شازده کوچولو»، «چه کسی از ویرجینیاوولف می‌ترسد؟»، «عنکبوتی در زخم» و «آخرین گودو». خوانش می‌شوند.

از دیگر عوامل این پروژه می‌توان به محمد جعفری سیاوشانی (مشاور کارگردان)، رضا بهرامی (برنامه‌ریز)، کهبد تاراج و بهرامی (دستیاران کارگردان)، حسین جمالی (سرپرست گروه موسیقی)، یاسین محمدی (طراح پوستر و بروشور)، مونا گلپایگانی (منشی‌صحنه)، فهیمه‌ حکمت‌اندیش (مدیر گروه عکاسان)، مهدی آشنا- نادر بهرامی- عماد دولتی- مونا صدر فریدپور- محبوبه فرج‌اللهی- الهام احمدی (عکاسان)، مهران خوش‌بین، حسین شمس، رویا مرادی (گروه کارگردانی)، امیر قالیچی (تبلیغات مجازی)، سارا حدادی (مدیر روابط عمومی و مشاور امور رسانه‌ای)، حامد مهربانی و محمدرضا ایمانیان (ستاد خبری) اشاره کرد.

گروه تئاتر گیتی پیشتر نیز در خرداد ۱۳۹۲برای یاری‌رساندن به هموطنان زلزله‌زده بوشهر، مبادرت به برپایی نمایشنامه‌خوانی در تالار حافظ کرده بود و تمامی عواید حاصل از فروش بلیت را به این عزیزان اختصاص داده بود.

علاقه‌مندان برای تهیه بلیت این هفت اثر می‌توانند به سایت تیوال www.tiwall.com مراجعه کنند. همچنین امکان کمک مالی در فضای این سایت برای افرادی که چنین نیتی دارند، تعریف شده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا