۲۰ پروژه ارتباطی با اعتبار ۱۰۶۰ میلیارد ریال در همدان افتتاح شد

به گزارش موبنا، دکتر واعظی در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی همدان که صبح امروز برگزار شد گفت: دولت یازدهم، دولت توسعه و کار است. وی با بیان این که ما به دنبال حاشیه نیستیم افزود: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، زیرساخت های استان را در همه بخش ها توسعه داده ایم. وزیر ارتباطات …

به گزارش موبنا، دکتر واعظی در مراسم افتتاح پروژه های ارتباطی همدان که صبح امروز برگزار شد گفت: دولت یازدهم، دولت توسعه و کار است.
وی با بیان این که ما به دنبال حاشیه نیستیم افزود: خوشبختانه با تلاش و همت همکاران، زیرساخت های استان را در همه بخش ها توسعه داده ایم.
وزیر ارتباطات تصریح کرد: اینترنت روستایی در این دولت آغاز شده و سال گذشته ۸۰۰۰ روستا به اینترنت تجهیز شدند که این رقم امسال به ۲۵۰۰۰ روستا می رسد.
وزیر ارتباطات اظهارکرد: در این وزارتخانه تفاوتی بین بخش دولتی و خصوصی وجود ندارد و در افتتاح های امروز، پروژه های بخش خصوصی نیز افتتاح می شود.
وی ادامه داد: ۳ شهر استان، نسل ۴ دارند که باید گسترش یابد و توسعه بیشتری در این خصوص انجام شود.
وزیر ارتباطات خاطرنشان کرد: ۲۰ پروژه ارتباطی همدان با اعتباری بالغ بر۱۰۶۰میلیارد ریال افتتاح می شود.
از جمله این افتتاح ها شامل رونمایی از سامانه جامع خدمات الکترونیکی استان با اعتبار ۲ میلیارد ریال، رونمایی از نخستین خدمات رایانش ابری در استان همدان، توسعه پهنای باند دسترسی دیتای اپراتورها در استان همدان به میزان Gbps 9.54، توسعه ظرفیت شبکه انتقال به میزان E1 56448، نصب و راه اندازی از ۵۰دستگاه PINPAD توسط پست بانک ،راه اندازی ۸ باجه بانکی در ادارات پست جهت ارائه خدمات مالی پست توسط پست وپست بانک، ایجاد و بهره برداری از ۸ باجه ارائه دهنده خدمات و ۸ باجه ارائه دهنده خدمات الکترونیکی توسط پست، تجهیز به ۳۳ دستگاه PDA در امور نامه رسانی، راه اندازی و توسعه شبکه نسل سوم تلفن همراه با ۴۹ سایت BTS توسط ایرانسل، راه اندازی و توسعه شبکه نسل چهارم تلفن همراه با ۲۱ سایت BTS توسط ایرانسل، افتتاح ۵۱ سایت BTS نسل دوم توسط همراه اول و افتتاح ۷۸ سایت نسل سوم و چهارم توسط همراه اول ایجاد وتکمیل پوششش شبکه نسل سه تلفن همراه در همدان، ملایر و نهاوند با۱۴ سایت BTS توسط رایتل از جمله این پروژه هاست.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا