راجرز: بنتکه کاملا مناسب لیورپول است

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول با ۳۲.۵ میلیون پوند کریستین بنتکه را از استون ویلا به خدمت گرفت که جیمی کرگر عنوان کرد که مطمئن نیست او بتواند در سیستم راجرز جا بیفتد. با این حال، راجرز معتقد است که بنتکه در لیورپول به یک بازیکن بزرگ تبدیل خواهد شد. او گفت:” کیفیت‌های متعددی دارد …

به گزارش “ورزش سه”، لیورپول با ۳۲.۵ میلیون پوند کریستین بنتکه را از استون ویلا به خدمت گرفت که جیمی کرگر عنوان کرد که مطمئن نیست او بتواند در سیستم راجرز جا بیفتد. با این حال، راجرز معتقد است که بنتکه در لیورپول به یک بازیکن بزرگ تبدیل خواهد شد.

او گفت:” کیفیت‌های متعددی دارد که در زمان حضورش در باشگاه سعی بر پیشرفت آنها داریم. فکر می‌کنم مهم‌ترینش قدرت گلزنی اوست، اگر به گل‌ها و آمارش از زمان حضورش در لیگ برتر نگاه کنید، یکی از بهترین آمارها را دارد. بنابراین این موضوع برای ما خیلی مهم است. چیزهایی نیز راجع به سبک بازی شنیده ام. که او مناسب سیستم لیورپول نیست. به نظرم مشکلی نخواهد داشت و به ما کمک خواهد کرد. از لحاظ بدنی درشت است ولی سرعت و چابکی بالایی دارد. همه جور گلی می‌زند. روی هوا عالی و قدرتمند است. می‌تواند یک بازی را نگه دارد، ضد حمله بزند، در عمق بازی کند و … .”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا