پورکیانی: پایبند شعار سازمان لیگ هستیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس علی پورکیانی، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: اعضای تیم شب گذشته بعد از اتمام اردو کرج به اهواز بازگشتند. بازیکنان امروز استراحت می‌کنند و از فردا تا سه‌شنبه روزی یک جلسه تمرین می‌کنند. اعضای تیم روز چهارشنبه به اصفهان اعزام می‌شوند تا در اولین بازی …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از فارس علی پورکیانی، در مورد وضعیت استقلال خوزستان گفت: اعضای تیم شب گذشته بعد از اتمام اردو کرج به اهواز بازگشتند. بازیکنان امروز استراحت می‌کنند و از فردا تا سه‌شنبه روزی یک جلسه تمرین می‌کنند. اعضای تیم روز چهارشنبه به اصفهان اعزام می‌شوند تا در اولین بازی لیگ به مصاف سپاهان بروند.

وی در مورد عملکرد استقلال خوزستان در نقل و انتقالات خاطرنشان کرد: در آخرین اقدام خود تا این مقطع از فصل نقل و انتقالات با حکیم نصاری به توافق رسیدیم.

قائم مقام باشگاه استقلال خوزستان در پاسخ به این سوال که آیا از وضعیت تیم رضایت دارند، اظهار داشت: در یک بازی دوستانه سیاه‌جامگان را ۳ بر صفر شکست دادیم و مقابل استقلال یک بازی خوب به نمایش گذاشتیم. همه از وضعیت تیم راضی بودند و امیدواریم دسترنج تلاش‌هایمان را در لیگ برتر ببینیم. دیدار تدارکاتی نمی‌تواند ملاک خوبی برای سنجش توان تیم باشد بلکه مربیان در این مسابقات بیشتر به دنبال شناختن نقاط ضعف و قوت هستند.

پورکیانی با اشاره به جوانگرایی استقلال خوزستان، یادآور شد: امسال تیم را خیلی جوان کردیم. ضریب سنی استقلال خوزستان تقریبا روی ۲۳/۷ است که این یک نوید بسیار خوب برای فوتبال ایران است. شعار سازمان لیگ در مراسم قرعه‌کشی لیگ برتر جوانگرایی بود که ما این کار را انجام دادیم. البته در تیم‌مان نفرات با تجربه هم حضور دارند تا مشکلی برای انجام کار نداشته باشیم.

وی در مورد اولین بازی استقلال خوزستان در لیگ برتر که مقابل مدافع عنوان قهرمانی سپاهان برگزار می‌شود، گفت: قبول دارم قرعه ما بسیار سخت است اما نباید فراموش کنیم که در لیگ برتر باید با تمامی تیم‌ها بازی کنیم. مطمئنا اگر در بازی اول با رقیب ضعیف‌تری بازی می‌کردیم، بهتر بود اما مشکل خاصی وجود ندارد و کارمان را دنبال می‌کنیم. بعد از سپاهان هم به مصاف پرسپولیس می‌رویم. یک یاعلی می‌گوییم و برای شروع خوب و کسب نتایج قابل قبول به مصاف سپاهان می‌رویم.

قائم مقام استقلال خوزستان در مورد ورزشگاه محل میزبانی این تیم گفت: ما در ورزشگاه غدیر اهواز از رقیبان خود پذیرایی می‌کنیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا