تغییر موضع جالب بنیتس در مورد رونالدو

به گزارش “ورزش سه”، وقتی هفته گذشته بنیتس روبروی خبرنگاران استرالیایی نشست و پاسخگوی سوالات آنها شد، کسی تصور نمی کرد که او در مورد رونالدو چنان عقیده ای داشته باشد. بنیتس ضمن تمجید از رونالدو، از فوق ستاره پرتغالی خود، همراه با بازیکنانی چون بیل، بنزما و ایسکو، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان …


به گزارش “ورزش سه”، وقتی هفته گذشته بنیتس روبروی خبرنگاران استرالیایی نشست و پاسخگوی سوالات آنها شد، کسی تصور نمی کرد که او در مورد رونالدو چنان عقیده ای داشته باشد. بنیتس ضمن تمجید از رونالدو، از فوق ستاره پرتغالی خود، همراه با بازیکنانی چون بیل، بنزما و ایسکو، به عنوان یکی از بهترین بازیکنان دنیا نام برد.

این اظهارنظر، واکنش های متعددی در اسپانیا به دنبال داشت و بسیاری منتظر واکنش رونالدو به این موضوع بودند. رونالدو نه بصورت مستقیم که بصورت غیرمستقیم اعتراض خود را به گوش بنیتس رساند. جنجال روز گذشته او در محل تمرین رئال که پس از مردود اعلام شدن گلش در یک بازی دستگرمی توسط بنیتس ایجاد شد، بازتاب فراوانی در رسانه های دنیا داشت.

رونالدو به دنبال این اتفاق، محل تمرین را با عصبانیت ترک گفت؛ در حالیکه یک توهین به زبان پرتغالی نیز نثار مربی تیمش کرد اما یک روز پس از این جنجال، اتفاق جالبی رخ داد.

بنیتس که در نشست خبری پیش از بازی مقابل منچسترسیتی شرکت کرده بود در پاسخ به سوالی در مورد جنجال شب گذشته رونالدو، بدون اشاره به آن اتفاق چنین گفت:” این هفته این فرصت را داشتم تا چندین روز با رونالدو در تمرینات وقت بگذارم. می‌توانم بگویم که او رقابتی است و دوست دارد پیروز شود و به همین خاطر بهترین بازیکن جهان است.
می‌خواهم تمام بازیکنانم چنین روحیه ای داشته باشند. شما همه او را در تمرینات دیده اید و فکر می‌کنم عملکردش عالی است. من با همه ی بازیکنان صحبت می‌کنم. فرصت صحبت با او را هم داشتم و ما راجع به فوتبال صحبت کردیم.”

نوشته های مشابه

در واقع بنیتس با چرخشی ۱۸۰ درجه ای، حالا رونالدو را بهترین بازیکن دنیا می داند؛ در حالیکه هیچکس در این چند روز، او را بخاطر موضع قبلی اش بصورت مستقیم مورد خطاب قرار نداده و در نشست خبری نیز سوالی در این زمینه از او مطرح نشده بود.

خود او در پاسخ به سوال بعدی در مورد علت این تغییر موضع چنین گفت:” در درجه اول، هدفم این بود که از همه بازیکنان تیمم حمایت کنم و به نوعی ارزش یکسانی به همه بازیکنان مجموعه رئال مادرید بدهم.
در درجه دوم باید بگویم که در همین چند روزی که هدایت رونالدو را بر عهده داشته ام، متوجه شده ام که چرا او این همه افتخار فردی و جمعی کسب کرده و بیهوده نیست که توپ طلا را در اختیار دارد.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا