پیروزی پرگل رئال مادرید مقابل منچسترسیتی

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید که در بازی قبلی خود در این تورنمنت، در ضربات پنالتی مغلوب رم شده بود، برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به کسب پیروزی برابر سیتی داشت. سیتی بازی قبلی خود را در ضربات پنالتی از رم برده بود. رئال مادرید که در این بازی با ترکیب اصلی خود مقابل …

به گزارش “ورزش سه”، رئال مادرید که در بازی قبلی خود در این تورنمنت، در ضربات پنالتی مغلوب رم شده بود، برای کسب عنوان قهرمانی نیاز به کسب پیروزی برابر سیتی داشت. سیتی بازی قبلی خود را در ضربات پنالتی از رم برده بود.

رئال مادرید که در این بازی با ترکیب اصلی خود مقابل سیتی قرار گرفته بود، در دقیقه ۲۰ توسط بنزما به گل دست یافت. بنزما روی پاس بیل با یک ضربه والی تماشایی، دروازه هارت را گشود. ۵ دقیقه بعد، رونالدو حساب کار را ۲-۰ به نفع رئال کرد. فوق ستاره پرتغالی روی پاس کروس موفق شد فاصله را به دو گل برساند.


دقیقه ۴۴ نیمه اول، رئال مادرید توسط په په به گل سوم خود نیز دست یافت. کرنر ارسالی ایسکو را په په با یک ضربه سر به گل تبدیل کرد. این پایان کار نبود؛ چرا که در دقیقه سوم وقت های اضافه نیمه اول، روی خطای هند راموس، سیتی صاحب یک ضربه پنالتی شد و یحیی توره آن را به گل تبدیل کرد تا در پایان نیمه اول، حساب کار ۳-۱ به سود رئال شود.

در نیمه دوم نیز کنترل بازی کاملا در دست رئال مادرید بود و سیتی توان لازم برای کم کردن فاصله را نداشت. رئال در دقیقه ۵۷ توسط ایسکو به گل رسید اما داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۷۲ سرانجام گل چهارم رئال نیز از راه رسید. سانتر عالی ایسکو در دهانه دروزاه به چریشف رسید تا این مهاجم جوان روس، حساب کار را ۴-۱ کند.

بود و سیتی توان لازم برای کم کردن فاصله را نداشت. رئال در دقیقه ۵۷ توسط ایسکو به گل رسید اما داور به اشتباه آن را آفساید اعلام کرد. در دقیقه ۷۲ سرانجام گل چهارم رئال نیز از راه رسید. سانتر عالی ایسکو در دهانه دروزاه به چریشف رسید تا این مهاجم جوان روس، حساب کار را ۴-۱ کند.

رئال تا انتهای بازی چند فرصت دیگر نیز برای گلزنی داشت که آنها را از دست داد تا در نهایت این بازی با نتیجه ۴-۱ به سود رئال مادرید به اتمام برسد. از نکات قابل ذکر دیگر این بازی، مصدومیت دلف از سیتی و مودریچ از رئال بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا