پیشنهاد کاری پوتین به برلوسکنی

«ولادیمیر پوتین» به «سیلویو برلوسکنی» پیشنهاد تابعیت روسیه را داده است. این روزنامه ایتالیایی نوشت پوتین با دادن این پیشنهاد به برلوسکنی گفته است وی می تواند منصبی را در دولت عهده دار شده و به قدرت باز گردد. در همین رابطه برلوسکنی گفته است آینده اش می تواند کار کردن به عنوان یک وزیر …

«ولادیمیر پوتین» به «سیلویو برلوسکنی» پیشنهاد تابعیت روسیه را داده است. این روزنامه ایتالیایی نوشت پوتین با دادن این پیشنهاد به برلوسکنی گفته است وی می تواند منصبی را در دولت عهده دار شده و به قدرت باز گردد.

در همین رابطه برلوسکنی گفته است آینده اش می تواند کار کردن به عنوان یک وزیر در دولت روسیه باشد. پوتین و برلوسکنی صرفنظر از مناسبات دو کشور روسیه و ایتالیا، روابطی صمیمانه داشته و از دوستان نزدیک در عالم سیاست به شمار می روند.

این نخستین بار نیست که روسیه به یک شخصیت صاحب نام پیشنهاد تابعیت می دهد. در ژانویه ۲۰۱۳ نیز مسکو به «ژار دوپاردیو» بازیگر فرانسوی گذرنامه روسی داد. گفتنی است برلوسکنی ۸۷ ساله در سال ۲۰۱۳ میلادی زمانیکه نخست وزیر ایتالیا بود با اتهامات مختلفی از جمله فساد مالی و اخلاقی مواجه شد، امری که برای چند سال وی را از عرصه سیاست دور کرد.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا