دورتموند دومین فانوس دریایی فوتبال آلمان است

به گزارش “ورزش سه”، علی‌رغم آنکه بروسیا دورتموند فصل ناامیدکننده‌ای را در بوندسلیگا پشت سر گذاشت و در دور رفت حتی با خطر سقوط مواجه بود، هانس یواخیم واتسکه معتقد است تیمش بعد از بایرن مونیخ شناسنامه فوتبال آلمان است. او به “اسکاس اسپورت نیوز” گفت:” دورتموند دومین فانوس دریایی فوتبال آلمان است. این مسئله …

به گزارش “ورزش سه”، علی‌رغم آنکه بروسیا دورتموند فصل ناامیدکننده‌ای را در بوندسلیگا پشت سر گذاشت و در دور رفت حتی با خطر سقوط مواجه بود، هانس یواخیم واتسکه معتقد است تیمش بعد از بایرن مونیخ شناسنامه فوتبال آلمان است.
او به “اسکاس اسپورت نیوز” گفت:” دورتموند دومین فانوس دریایی فوتبال آلمان است. این مسئله نه فقط با موفقیت‌های ورزشی بلکه با اصالت و پتانسیل درخشش ثابت می‌شود. البته ولفسبورگ هم پیشرفت خوبی داشته و خودش را در اندازه‌های دورتموند بالا کشیده است. باید منصفانه این موضوع را دید و به آن اقرار کرد. اما این تیم هنوز قدرت بایرن را پیدا نکرده و احتمالا کنسرسیوم فولکس‌واگن هنوز این را نمی‌خواهد.”
این درحالی است که وی دو هفته قبل در مصاحبه با “بیلدآم زونتاگ” گفته بود:” تنها یک تیم یارای مهار بایرن مونیخ را دارد و آن هم ولفسبورگ است. آنها از امکانات بسیار خوبی برخوردارند.”

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا