خوروش: در نقل و انتقالات نقاط ضعف را رفع کردیم

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا رسول خوروش، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و سه بازی تدارکاتی انجام دادیم که در این سه بازی یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت به دست آوردیم. در کل همه چیز در اردوی ترکیه عالی بود و بازیکنان زیر …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از ایسنا رسول خوروش، اظهار کرد: اردوی بسیار خوبی را در ترکیه پشت سر گذاشتیم و سه بازی تدارکاتی انجام دادیم که در این سه بازی یک پیروزی، یک تساوی و یک باخت به دست آوردیم. در کل همه چیز در اردوی ترکیه عالی بود و بازیکنان زیر نظر حسین فرکی به خوبی به مرور کارهای تاکتیکی پرداختند.

وی افزود: در اردوی ۱۰ روزه ترکیه در کمپ “کرو” اسکان داشتیم و در آب و هوای عالی که دما بین ۱۸ تا ۲۲ درجه سانتیگراد بود تمرین کردیم. در این اردو حبیب گردانی، شیمبا و علی کریمی دچار مصدومیت جزئی شدند که مشکل خاصی ندارند.

سرپرست تیم فوتبال سپاهان، تصریح کرد: خوشبختانه محرم نویدکیا هم در اردوی ترکیه سرحال بود و تمرینات بدنسازی خوبی را انجام داد که امیدواریم برای فصل جدید مشکلی نداشته باشد.

خوروش گفت: اعتقاد دارم در فصل نقل و انتقالات خوب کار کردیم و توانستیم با یارگیری مناسب نقاط ضعف خود را پوشش دهیم. در این فصل مانند همیشه مدعی قهرمانی خواهیم بود، اما قول قهرمانی نمی‌دهیم. سپاهان تیم بزرگی است که در هر شرایطی می‌تواند این بزرگی را نشان دهد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا