اخباری: اخلاق اولیویرا خیلی شبیه کی‌روش است

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم محمدرضا اخباری در خصوص وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز در تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل گفت: شرایط خوبی داریم و تیمی جوان را تشکیل داده‌ایم که تعدادی از آنها را بازیکنان سربازی تشکیل می‌دهند، بازیکنانی که بسیار باانگیزه هستند. با جذب چند بازیکن خارجی هم تیم‌مان تکمیل …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم محمدرضا اخباری در خصوص وضعیت تیم تراکتورسازی تبریز در تمرینات آماده‌سازی پیش از فصل گفت: شرایط خوبی داریم و تیمی جوان را تشکیل داده‌ایم که تعدادی از آنها را بازیکنان سربازی تشکیل می‌دهند، بازیکنانی که بسیار باانگیزه هستند. با جذب چند بازیکن خارجی هم تیم‌مان تکمیل شده است و از همین‌رو چند روز است که تمرینات بهتری را پشت سر گذاشته‌ایم.

وی افزود: تمرینات سخت و نفس‌گیری را در این مدت انجام داده‌ایم و واقعاً فشار این تمرینات را حس کردم. با برنامه‌ریزی کادرفنی هم تا آغاز لیگ سه چهار بازی تدارکاتی را پشت سر خواهیم گذاشت و با این بازی‌ها می‌توانیم به خوبی خودمان را آماده کنیم. روزهایی هم که بازی تدارکاتی انجام نمی‌دهیم کادرفنی دو جلسه تمرینی را در نظر گرفته تا به لحاظ بدنی شرایط خوبی را پیدا کنیم.

دروازه‌بان تیم فوتبال تراکتورسازی درباره اینکه آیا از انتخاب این تیم راضی است یا نه، اظهار داشت: انتخاب خوبی داشتم و به تیمی آمدم که هواداران زیادی دارد. هواداران تراکتورسازی عاشقانه تیم‌شان را دوست دارند. واقعاً چنین هوادارانی را ندیده بودم. تعداد آنها فقط برای تمرینات ما به ۴۰۰، ۵۰۰ نفر می‌رسد که فکر نمی‌کنم اکنون تیمی در ایران باشد که چنین تماشاگرانی برای تمریناتش بروند. تراکتورسازی این فصل تیمی پرمهره و جوان اما مدعی است که من هم یکی از این بازیکنان جوان هستم.

اخباری در واکنش به این مسئله که آیا خبر دارد تراکتورسازی هواداران پر توقعی دارد و این مسئله کار را برای او و هم‌تیمی‌هایش سخت می‌کند، خاطرنشان کرد: هواداران حق دارند که از تیم‌شان توقع داشته باشند. آنها تیم‌شان را دوست دارند و در ازای این دوست داشتن نتیجه هم می‌خواهند. ما هم امیدواریم که بتوانیم با تلاش خود جواب محبت‌های آنها را بدهیم و تمام هم و غم ما همین است. اینکه نتیجه بگیرم تا دل هواداران شاد شود. این تیم لیاقت بهترین‌ها را دارد و تراکتورسازی این فصل باید قهرمان شود.

دروازه‌بان ملی‌پوش تراکتورسازی که در پایان فصل گذشته به تیم ملی دعوت شد تا از نزدیک با کارلوس کی‌روش آشنا شود در پاسخ به این سؤال که بین تونی اولیویرا و سرمربی تیم ملی چه تفاوت‌هایی وجود دارد، گفت: از نظر اخلاقی و رفتاری کی‌روش و اولیویرا خیلی شبیه هم هستند. از نظر دیسیپلین و نوع کار کردن هم شباهت‌هایی با هم دارند و به نظرم هر دو آدم‌های خوب و محترمی هستند که من از کار کردن با آنها لذت می‌برم.

وی خاطرنشان کرد: مسئله‌ای که برای خود من اهمیت زیادی دارد، این است که این فصل هم مانند فصل گذشته با مربی دروازه‌بانی خارجی کار می‌کنم و این موضوع می‌تواند به پیشرفت من سرعت بیشتری ببخشد. از کار کردن با مربی دروازه‌بان‌های تراکتورسازی هم راضی هستم و او تا به اینجا کمک خوبی به من کرده است.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا