عباس‌زاده: گفتند تو در لیست مازاد نیستی

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم محمد عباس‌زاده درمورد حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من روز گذشته به باشگاه رفتم و با مشاور طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) صحبت کردم. آقایان به من گفتند که برانکو نام مرا در لیست مازاد نگذاشته است و با تصمیم خودم در تمرینات شرکت نکرده‌ام! من نمی‌دانم …

به گزارش “ورزش سه” و به نقل از تسنیم محمد عباس‌زاده درمورد حضورش در باشگاه پرسپولیس گفت: من روز گذشته به باشگاه رفتم و با مشاور طاهری (سرپرست باشگاه پرسپولیس) صحبت کردم. آقایان به من گفتند که برانکو نام مرا در لیست مازاد نگذاشته است و با تصمیم خودم در تمرینات شرکت نکرده‌ام! من نمی‌دانم چرا در رسانه‌ها اعلام کردند که برانکو مرا نمی‌خواهد و حالا چنین حرفی را می‌زنند.

وی در ادامه افزود: مسئولان باشگاه پرسپولیس به من گفتند که اگر تیمی تو را می‌خواهد باید رسماً درخواست خود را با باشگاه مطرح کند. من هم این موضوع را با مسئولان صبا در میان گذاشتم و حالا باید ببینم شرایط چطور خواهد شد. واقعاً از این اتفاقات سر درنمی‌آورم و نمی‌دانم چرا اینقدر اذیتم می‌کنند. قبلاً در تمامی رسانه‌ها اعلام کردند که مرا نمی‌خواهند و حالا می‌گویند تو در لیست مازاد نبوده‌ای! این شرایط واقعاً برای من آزاردهنده است.

مهاجم تیم فوتبال پرسپولیس در فصل گذشته همچنین تأکید کرد: من ۳۰ تا ۴۰ درصد از مبلغ قراردادم را از باشگاه پرسپولیس نگرفته‌ام. وقتی به باشگاه رفتم فقط در مورد گرفتن رضایت‌نامه‌ام صحبت کردم و هیچ حرفی از پول نزدم. اصلاً فکر نمی‌کردم چنین چیزی را به من بگویند. متأسفانه در حال حاضر شرایطم پیچیده شده است. اگر تاریخ فصل نقل‌وانتقالات تمدید نمی‌شد، نمی‌دانستم چه کار کنم.

 

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا