توافق تاثیری بر بازار مسکن نخواهد داشت

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که تاثیر توافق هسته‌ای بر بازار مسکن چه خواهد بود، اظهار کرد: بازار مسکن بازار داخلی است و توافق هسته‌ای خیلی نمی‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی این بازار داشته باشد. گفتنی است آخوندی چندی پیش با اشاره به تاثیرات توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها …

عباس آخوندی وزیر راه و شهرسازی در پاسخ به این سوال که تاثیر توافق هسته‌ای بر بازار مسکن چه خواهد بود، اظهار کرد: بازار مسکن بازار داخلی است و توافق هسته‌ای خیلی نمی‌تواند تاثیر مستقیمی بر روی این بازار داشته باشد.

گفتنی است آخوندی چندی پیش با اشاره به تاثیرات توافق هسته‌ای و رفع تحریم‌ها بر صنعت حمل و نقل کشور اظهار کرد: در حوزه حمل و نقل بعد از توافق ما حمل و نقل مستقیم به ایران خواهیم داشت و کشتی‌هایی که عمدتا در جنوب خلیج فارس پهلو می گرفتند، از این پس در سواحل ایران پهلو خواهند گرفت، زیرا ما خطوط کشتیرانی بین‌المللی را در سواحل ایران نداشتیم.

وی همچنین با دعوت از خطوط بین‌المللی هوایی برای فعالیت در داخل ایران گفت: ما می توانیم در حوزه هوانوردی امکان خرید دست اول از سازندگان بزرگ جهانی داشته باشیم. چه در هواپیماهای بلندبرد و چه در هواپیماهای کوتاه برد که نیاز اصلی ماست، چرا که بیش از ۶۷ فرودگاه داریم که نیاز به هواپیماهای کوتاه برد دارند.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه ما قصد نوسازی ساختاری دو شرکت هواپیمایی هما و آسمان را داریم تاکید کرد: ما از این پس می‌توانیم از اعتبارات بین‌المللی در زمینه هوانوردی استفاده کنیم و با حذف واسطه گری‌ها قیمت تمام شده هواپیماها را برای خود کم کنیم.

نوشته های مشابه

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا