هراز و چالوس یکطرفه می‌شوند

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یک طرفه شدن دو محور چالوس و هراز به سمت تهران خبر داد. سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: در حال حاضر برابر با آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد حجم سنگین تردد خودروها از شهرهای شمالی …

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ضمن تشریح آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور از یک طرفه شدن دو محور چالوس و هراز به سمت تهران خبر داد.

سرهنگ نادر رحمانی در این باره گفت: در حال حاضر برابر با آخرین گزارش‌های دریافتی شاهد حجم سنگین تردد خودروها از شهرهای شمالی به سمت تهران و کرج هستیم به طوری که هم‌اکنون ترافیک در محور چالوس- کرج نیمه سنگین است و این شرایط در محدوده‌های مرزن‌آباد، سیاه‌بیشه، پل زنگوله و سه‌راهی دیزین بیشتر به چشم می‌خورد.

وی با بیان اینکه در محدوده آب‌اسک، تونل تکاور، پنجاب، سنگ‌چاب و سه راهی لاسم در محور هراز نیز ترافیک نیمه‌سنگین گزارش شده است، گفت: در محور فیروزکوه به سمت تهران نیز شاهد ترافیک نیمه‌سنگین هستیم که این شرایط در محدوده شیرگاه و سوادکوه تشدید شده است.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا با بیان اینکه سایر محورهای مواصلاتی کشور مشکل خاصی گزارش نشده و ورودی‌های پایتخت از سمت جنوب نیز دارای بار ترافیکی روان است، گفت: از ساعت ۱۲ امروز تردد در جاده چالوس از میدان امیرکبیر به سمت شمال ممنوع شده و از ساعت ۱۵:۳۰ نیز تردد از مرزن‌آباد به سمت تهران به صورت یک‌طرفه انجام می‌شود.

رحمانی ادامه داد: همچنین در جاده هراز نیز از ساعت ۱۳ امروز محدودیتی مشابه اعمال شده و تردد از این محور به سمت آمل ممنوع شده و از ساعت ۱۵ تردد از آمل به سمت تهران به صورت یکطرفه انجام می‌شود.

به گفته وی، این ممنوعیت‌ها تا ساعت سه بامداد ادامه خواهد داشت و در صورت لزوم تمدید نیز می‌شود.

سرپرست مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا درباره اینکه پیش‌بینی پلیس از وضعیت جاده‌ها چطور خواهد بود، گفت: ما پیش‌بینی می‌کنیم موج بازگشت از سفرها که از عصر دیروز آغاز شده، تا ساعات پایانی امروز و فردا نیز ادامه داشته باشد و به همین دلیل پلیس در آماده‌باش خواهد بود و همان‌طور که پیشتر نیز اعلام شده بود با تخلفات حادثه‌ساز نظیر سرعت، سبقت غیرمجاز، تجاوز به چپ و… برخورد می‌شود.

رحمانی درباره وضعیت جوی جاده‌ها نیز به ایسنا گفت: اکثر محورهای استان مازندران بارانی گزارش شده و علاوه بر آن محورهای دو استان قزوین و قم نیز با بارش پراکنده باران گزارش شده است که لازم است رانندگان برای رانندگی در این معابر قوانین مربوط به رانندگی در شرایط بارانی را رعایت کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۸۸۲۵۵۵۵۵ از رانندگان و مسافران خواست برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی و نیز امدادرسانی به حوادث احتمالی با این شماره تماس بگیرند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا