حفظ تمام منابع ملی در مذاکرات

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پایان مذاکرات هسته‌ای در انجام تفاهم در این حوزه گفت: بدون تردید ایستادگی و مقاومت ملت ایران در کشاندن غربی‌ها به میز مذاکره و در نهایت تحقق توافق هسته ای و رفع تحریم ها نقش بی‌بدیلی دارد زیرا مردم در شرایط سخت تحریم …

علاءالدین بروجردی در گفت‌وگو با خبرنگار خبرگزاری خانه ملت، با اشاره به پایان مذاکرات هسته‌ای در انجام تفاهم در این حوزه گفت: بدون تردید ایستادگی و مقاومت ملت ایران در کشاندن غربی‌ها به میز مذاکره و در نهایت تحقق توافق هسته ای و رفع تحریم ها نقش بی‌بدیلی دارد زیرا مردم در شرایط سخت تحریم از فعالیت‌های صلح آمیز هسته‌ای و سپس مذاکرات به طور کامل حمایت کردند.

نماینده مردم بروجرد در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: یکی دیگر از عوامل موفق بودن مذاکرات هسته ای رهنمودها و توصیه‌های رهبر معظم انقلاب در عرصه مذاکرات بود.

وی افزود: خوشبختانه با رهنمودهای معظم له تیم مذاکره کننده توانست که منافع ملت را به طور کامل تامین کند.

وی با اشاره به عملکرد مثبت و چشمگیر تیم مذاکره کننده هسته‌ای به ویژه وزیر امور خارجه در عرصه مذاکرات تصریح کرد: ایستادگی، مقاومت و هوشمندی تیم مذاکره کننده منجر شد که خطوط قرمز نظام در مسئله هسته ای حفظ شود.

بروجردی با اعلام اینکه خوشبختانه تمام منابع ملی در عرصه مذاکرات هسته‌ای حفظ شده است، گفت: خوشبختانه آنچه که محقق شده و اتفاق افتاده قابل قبول است و این توافق متضمن منافع ملی خواهد بود زیرا خطوط قرمز تعیین شده به طور کامل حفظ شده است.

رئیس کمیسیون امنیت ملی و سیاست خارجی مجلس از حضور محمد جواد ظریف وزیر امور خارجه در مجلس خبر داد و گفت: ظریف در هفته پیش رو با حضور در مجلس گزارشی را از اقدامات صورت گرفته و تفاهم هسته ای به نمایندگان مجلس ارائه می‌کند.

دکمه بازگشت به بالا