آغاز ثبت نام جشنواره بين‌المللی خوارزمی از ۱۰ مرداد

به گزارش خبرنگار موبنا، متقاضيان برای حضور در اين دوره از جشنواره می‌توانند پس از مطالعه راهنمای شركت در جشنواره، نسبت به ثبت نام در سامانه جشنواره اقدام كنند. طرح‌های ارسالی در پانزده گروه تخصصی شامل فناوری های شيميايی، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر و معماری، كشاورزی، منابع طبيعی و امور دامی، علوم پايه، عمران، …

به گزارش خبرنگار موبنا، متقاضيان برای حضور در اين دوره از جشنواره می‌توانند پس از مطالعه راهنمای شركت در جشنواره، نسبت به ثبت نام در سامانه جشنواره اقدام كنند.
طرح‌های ارسالی در پانزده گروه تخصصی شامل فناوری های شيميايی، مكانيك، برق و كامپيوتر، هنر و معماری، كشاورزی، منابع طبيعی و امور دامی، علوم پايه، عمران، مهندسي صنايع و مديريت فناوری، مواد، متالورژی و انرژي های نو، زيست فناوري، محيط زيست و علوم پايه پزشكی، فناوری نانو، هوافضا، مهندسی نرم‌افزار و فناوری اطلاعات، مكاترونيك و صنايع دفاعی در چهار محور پژوهشی شامل پژوهش‌های بنيادی، پژوهش‌های كاربردی، پژوهش‌های توسعه‌ای، اختراع و نوآوری قابل پذيرش خواهند بود.
لازم به ذکر است، متقاضيان می‌توانند از طريق پايگاه اطلاع‌رساني جشنواره به نشاني www.khwarizmi.ir برای ثبت نام اقدام كنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا