عکس امضای رهبری در اینستاگرام عراقچی

ساعتی پیش عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تصویری را در اینستاگرامش منتشر کرد. تصویر منتشره توسط عراقچی تصویری است که اینستاگرام khamenei.ir حدود ۶ ساعت پیش منتشر کرده است. ذیل این تصویر که مربوط به دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب است، در اینستاگرام khamenei.ir  نوشته شده است: «رهبر انقلاب در ديدار …

ساعتی پیش عباس عراقچی عضو تیم مذاکره کننده هسته ای کشورمان تصویری را در اینستاگرامش منتشر کرد.

تصویر منتشره توسط عراقچی تصویری است که اینستاگرام khamenei.ir حدود ۶ ساعت پیش منتشر کرده است.

عکس امضای رهبری در اینستاگرام عراقچی

ذیل این تصویر که مربوط به دیدار دانشجویان با رهبر انقلاب است، در اینستاگرام khamenei.ir  نوشته شده است: «رهبر انقلاب در ديدار دانشجويان: الان بیش از صد روز است که #سعودی‌ ها دارند یمن را بمباران میکنند؛ نه مراکز نظامی یمن را که خیلی دسترسی به آنها ندارند؛ بیمارستان را، مسجد را، خانه را، بازار را، میدان عمومی را، و گروه گروه زن و مرد و کوچک و بزرگ را میکُشند؛ صد روز؛ صد روز شوخی نیست! جنگ ۳۳ روزه در لبنان، ۳۳ روز طول کشید. بلندترین جنگ منطقه در این چند سال که رژیم صهیونیستی راه انداخته، جنگ پارسال با غزّه بود که پنجاه‌وچند روز طول کشید. اینها #صد_روز است دارند میکوبند.

‌حالا اینجا در پرانتز بگویم: غرب #لیبرال، یعنی آزادی‌خواه و آزادی‌گرا، لب از لب وانکرده! یک قطعنامه سازمان ملل، شورای امنیّت منتشر کرد که جزو ننگ‌آمیزترین قطعنامه‌های سازمان ملل است که فراموش نمیشود. به‌جای اینکه بمباران‌کننده را محکوم کند، بمباران‌شونده را محکوم کرد! اینها لیبرال‌اند؛ لیبرالیسم یعنی این! حالا یک عدّه‌ای آدمهای ساده‌لوح داخلی خودمان، سینه چاک میکنند و مقاله مینویسند و عکس‌هایشان را چاپ میکنند در حمایت از این شیوه‌ی حکومتی و شیوه‌ی زمامداری و جامعه‌داری و مانند اینها، مبنیِ بر دروغ و فریب و خیانت و بی‌تفاوتی در مقابل ظلم و بلکه شرکت در ظلم.
‌‌‌‌
خب، این یک واقعیّتی است؛ یکی از واقعیّتها این است: #نفوذ_گسترده_جمهوری_اسلامی. من به این رؤسای جمهور محترممان، هم به رئیس جمهور محترم فعلی، هم به قبلی‌ها -که به همه‌ی آنها هم احترام میگذارم، به همه‌ی آنها هم کمک میکنم، و از همه‌ی آنها و از هر رئیس جمهوری که مردم انتخاب کنند و بیاید سر کار، پشتیبانی میکنم- همیشه گفته‌ام؛ گفته‌ام: شما امروز به هر کشور اسلامی بروید، مردم آن منطقه اگر آزاد باشند و اجازه داده بشود و شماها بخواهید بروید بینشان، از شما استقبالی خواهند کرد که از سران کشور خودشان چنین استقبالی نمیکنند. نفوذ یعنی این دیگر؛ نفوذ یعنی این.
‌‌‌
از لجِ این نفوذ، صد روز است دارند #یمن را میکوبند؛ چون میگویند شما در یمن نفوذ دارید. خب ما در یمن چه کار کردیم؟ اسلحه بردیم یمن؟ لشکرکشی کردیم به یمن؟ آنها از کشورهای دیگر مزدور انتخاب میکنند، دلار نفتی بهشان میدهند، لباس ارتشیِ سعودی را بهشان میپوشانند، می‌آورند میدهند دمِ چَکِ #انصارالله! آنها دارند دخالت میکنند، ما چه دخالتی در [یمن داریم].

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا