نگاهی به مشخصات پرچمدار هوآوی در ایران

به گزارش خبرنگار موبنا، این دستگاه تمام فلزی با بافت جزئی است که ظاهر مات به آن می دهد و لمس آن شگفت انگیز است. این مواد همچنین کشش کافی برای محکم گرفتن گوشی فراهم می کند. P8 بلندتر، پهن تر و سنگین تر از P7 است، که با توجه به صفحه نمایش بزرگتر و …

به گزارش خبرنگار موبنا، این دستگاه تمام فلزی با بافت جزئی است که ظاهر مات به آن می دهد و لمس آن شگفت انگیز است.
این مواد همچنین کشش کافی برای محکم گرفتن گوشی فراهم می کند. P8 بلندتر، پهن تر و سنگین تر از P7 است، که با توجه به صفحه نمایش بزرگتر و انتخاب مواد متفاوت، مناسب می باشد.
با این حال، آن باریک، حتی باریک تر است که کاملا قابل ملاحظه است. ابعاد دقیق آن ۱۴۴.۹ در ۶.۴ در ۷۲.۱ میلی متری با وزن ۱۴۴ گرم است.
کنترل ها در Huawei P8 تقریبا مانند مدل قبلی یعنی، Ascend P7 هستند.
محل دکمه ها نیز کاملا خوب انتخاب شده است. دستگاه به خوبی به آن می پردازد و دسترسی به تمام کنترل ها بسیار آسان است و به خوبی واکنش می دهند.
با این حال، این گوشی بطور قابل توجه بزرگتر از مدل قبلی خود است، بنابراین، در پوسته بیرونی مقایسه یک به یک وجود ندارد و برخی چیزها در اطراف جابجا شده و تا حدودی دوباره طراحی شده اند.
یک چیز قابل توجه در مورد P8 این است که طراحی ساده و مشخصی را به همراه دارد. هیچ چیز واقعا نامناسب و یا اضافی نیست. به عنوان مثال، Huawei یک صفحه نمایش ۵.۲ اینچ Full HD با استفاده از پانل IPS-NEO را انتخاب کرده است.
سوکت هدفون ۳.۵ میلیمتری در بالای دستگاه قرار می گیرد. در کنار آن میکروفون ثانویه برای برطرف کردن نویز است.
Huawei P8 به یک پانل استاندارد IPS LCD با وضوح ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل مجهز شده است.
با قطر ۵.۲ اینچ، آن کمی بزرگتر از ۵.۰ اینچ P7 است. با این حال، تفاوت واقعا قابل توجه نیست، اما، P8 حس مشخصی از فضای بیشتر صفحه نمایش به شما می دهد، به خصوص اگر شما مرور در فیلم را انتخاب کنید و چند پیکسل از GUI را خالی کنید.
همچنین تراکم پیکسل در ۴۲۴ppi بسیار خوب است. صفحه نمایش از یک پانل IPS-NEO استفاده می کند، که رنگ مشکی کاملا عمیق را برای یک LCD ارائه می دهد.
Huawei P8 به یک باتری ۲۶۸۰ میلی آمپری مجهز شده است. باتری غیر قابل جابجایی و کمی بزرگتر از باتری Ascend P7 است. با این حال، P8 واقعا در این بخش بهبود را نشان می دهد. به نظر می رسد این کمپانی واقعا تلاش بسیاری در مدیریت توان و بهینه سازی قرار داده است، زیرا P8 به طور متوسط ۵۳ ساعت در رده بندی endurance (استقامت) از مدل قبلی خود پیشی گرفته است. امیدواریم، این بهبود با به روز رسانی های آینده نیز با گوشی، همراه باشد.
Huawei P8 آنتن دهی خوبی دارد و صدا در مکالمه بسیار خوب است. حسگر proximity اطمینان می دهد که صفحه نمایش با نزدیک کردن گوشی به گوش شما خاموش باقی می ماند. با برگرداندن گوشی بر روی صفحه آن در حال زنگ زدن، صدای زنگ تماس قطع می شود.
روش دیگر، با برداشتن گوشی و قرار دادن آن در مقابل گوش شما در حال زنگ زدن، به طور اتوماتیک تماس پاسخ داده می شود. حرکات قابل تنظیم بسیار زیادی موجود است.
Huawei P8 دارای EMUI خود کمپانی است. این جدیدترین EMUI 3.1 است، که نخستین نسخه بر اساس اندروید ۵.۰ اب نبات چوبی، به جای KitKat است.

Huawei P8 دارای یک task switcher است که امکان می دهد با کشیدن انگشت، برنامه های ناخواسته را کنار بگذارید، و یک دکمه “پاک کردن همه” نیز وجود دارد که همچنین به شما اطلاع می دهد چه مقدار حافظه آزاد کرده اید.
Huawei P8 دارای یک گیرنده داخلی FM است که می تواند از طریق هدست یا بلندگو پخش شود، اما در هر حال باید هدست را وصل کنید زیرا به عنوان آنتن عمل می کند. به موجب عدم پشتیبانی RDS باید ایستگاه های رادیویی خود را بطور دستی نامگذاری کنید.
Huawei P8 دارای یک دوربین ۱۳ مگاپیکسل با حداکثر وضوح تصویر ۴۱۶۰X 3120 پیکسل می باشد. یک فلاش LED دو رنگ نیز با آن وجود دارد.
Huawei تاکید بسیاری بر قابلیت های عکاسی P8 داشته است. سنسور RGBW برای کمک به عکس گرفتن در محیط های کم نور درنظر گرفته شده است و نتایج به دست آمده بسیار خوب است.
Huawei P8 تصاویر پانورامای وضوح بالا، با اتصال خوب، کنتراست عالی و سطح جزئیات بسیار خوب ایجاد می کند. آن در میان بهترین دستگاه های ما برای اهداف پانوراما وجود دارد، درست مثل Ascend Mate7 ، تنها سری اپل iPhone 6 جای آن را گرفته است.
دارای دو نسخه اصلی UL00 و L09 است، که در ارتباط متفاوت می باشند. هر دو از چهار باند ۲G/ GPRS/ EDGE و ۳G با HSDPA پشتیبانی می کنند، با ۵ باند در UL00 و هفت باند در L09 . این تضمین کننده حداکثر سرعت دانلود ۴۲.۲ مگابیت در ثانیه و سرعت آپلود ۵.۷۶ مگابیت در ثانیه است.
هر دو نسخه P8 نیز به Cat. 6 LTE مجهز شده است، که قادر به حداکثر جریان ۳۰۰ مگابیت در ثانیه می باشد. UL00 تعداد ۸ باند در اختیار دارد، در حالی که L09 دارای سیزده باند است. همانطور که قبلا ذکر شد، گزینه دو سیم کارته نیز با محفظه کارت اضافی برای به اشتراک گذاری با کارت حافظه microSD موجود است، به این معنی که شما فقط می توانید استفاده از یکی از آنها را انتخاب کنید. ارتباط محلی توسط دو باند Wi-Fi 802.11 a/b/g/n پوشش داده شده است. متاسفانه، ac 802.11 Wi-Fi پشتیبانی نمی شود.
Huawei به سه ویژگی ارتباطی جدید به نام های +Wi-Fi+ ، Signal و رومینگ+ مباهات می کند.
+Wi-Fi به این معنی است که گوشی بررسی می کند کدام شبکه Wi-Fi در منطقه شما دارای بهترین سرعت اتصال است و شما را به آن متصل می کند. به عنوان مثال، می توان آن را به طور خودکار در میان نقاط موجود در ساختمان اداری شما سوئیچ کرد، تا بهترین سرعت را انتخاب کند. همچنین یک لیست تاریخی از شبکه هایی که به آنها دسترسی داشته اید دارد و حتی زمانی که یک شبکه شناخته شده Wi-Fi در نزدیکی شما وجود دارد می تواند Wi-Fi را بطور اتوماتیک فعال کند.
سیگنال+ طراحی آنتن دوتایی را نشان می دهد، که باعث بهبود دریافت می شود. یک آنتن در بالای گوشی و یکی دیگر در پایین وجود دارد پس امکان اینکه شما سیگنال را با گرفتن گوشی از دست دهید، وجود ندارد.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا