خانه بخریم یا نخریم؟

در این مورد یکی از مشاوران املاک در شرق تهران در رابطه با زمان خرید مسکن گفت: اکنون زمان مناسبی برای خرید خانه است، چرا که همیشه بهترین زمان برای خرید خانه زمانی است که بازار ثبات داشته باشد و اکنون با اینکه بازار مسکن در رکود کامل است اما ثبات نیز دارد. یکی دیگر …

در این مورد یکی از مشاوران املاک در شرق تهران در رابطه با زمان خرید مسکن گفت: اکنون زمان مناسبی برای خرید خانه است، چرا که همیشه بهترین زمان برای خرید خانه زمانی است که بازار ثبات داشته باشد و اکنون با اینکه بازار مسکن در رکود کامل است اما ثبات نیز دارد.

یکی دیگر از مشاوران املاک در مرکز تهران بیان کرد: نمی‌توان گفت الان زمان مناسبی برای خرید خانه است یا نه، اما از نظر من هر گاه شخصی پولی دارد که می‌تواند خانه‌ای خریداری کند باید هر چه سریع‌تر این کار را انجام دهد، چرا که با توجه به مذاکرات، نمی‌توان در رابطه با قیمت مسکن در روزهای آتی صحبت کرد و هیچ کس از گران یا ارزان شدن مسکن اطلاعی ندارد.

مشاور املاک دیگری در شمال تهران گفت: با توجه به اینکه الان میزان خرید و فروش مسکن کم است، بسیاری از افراد که به پول احتیاج دارند مجبور هستند ملک‌های خود را با قیمت‌ پایین‌تری بفروشند، بنابراین برای کسی که قصد سرمایه‌گذاری دارد زمان مناسبی است که ملکی را خریداری کند، اما کسی که قصد تعویض ملک خود را دارد باید ابتدا ملک مورد نظر را خریداری کند و بعد ملک خود را بفروشد، چرا که هر لحظه ممکن است قیمت‌ها بالا رود و اگر خانه خود را فروخته باشد، یک روز بعد معلوم نیست بتواند با همان قیمت، همان خانه را خریداری کند.

یکی دیگر از مشاوران املاک در غرب تهران گفت: سال‌هاست که شش ماه دوم سال، زمان مناسبی برای خرید و فروش مسکن است و با توجه به این، کسانی که قصد خرید خانه دارند بهتر است صبر کنند و اکنون تنها کسانی خانه می‌خرند که قصد سرمایه‌گذاری دارند.

بسیاری دیگر از مشاوران املاک در نقاط مختلف تهران، اکنون را زمان مناسبی برای خرید خانه اعلام کردند، چرا که از نظر آنها قیمت مسکن بعد از مذاکرات به طور قطع بالا خواهد رفت و الان قیمت در پایین‌ترین حد خودش قرار دارد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا