راه اندازی اینترنت پرسرعت رایتل در سبزوار

رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با شرکت رایتل برای توسعه و تقویت این شبکه در منطقه اظهار کرد: در آینده نزدیک شبکه اینترنت پرسرعت موبایل ۳G در شهرستان سبزوار راه‌اندازی می‌شود. نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا برای …

رمضانعلی سبحانی‌فر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا با اشاره به پیگیری‌های صورت گرفته و مذاکره با شرکت رایتل برای توسعه و تقویت این شبکه در منطقه اظهار کرد: در آینده نزدیک شبکه اینترنت پرسرعت موبایل ۳G در شهرستان سبزوار راه‌اندازی می‌شود.
نماینده مردم سبزوار در مجلس شورای اسلامی در گفت‌وگو با خبرنگار موبنا برای توسعه اینترنت پر سرعت در روستاهای منطقه سبزوار خاطرنشان کرد: طی سه سال گذشته تنها در شهرستان‌های دارای اینترنت پرسرعت بودیم اما هم اکنون با تلاش های صورت گرفته امروز بیش از ۱۳۰ روستا در منطقه از نعمت اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند.
وی با اشاره به اجرای مسیر فیبر نوری در محدوده بخش روداب سبزوار خاطرنشان کرد: این طرح تا پایان سال به اتمام می‌رسد که سبب توسعه ارتباطات در منطقه روداب و روستاهای آن می‌شود.
۱۲۹/

دکمه بازگشت به بالا