دنیل داوری: از طریق بیله‌فلد خودم را به تیم ملی ایران تحمیل می‌کنم

به گزارش خبرگزاری فارس، دنیل داوری برای تیم‌های باشگاهی زیادی بازی نکرده است. با این حال خیلی‌ها او را بازیکنی جهانگرد می‌دانند. این گلر که سابقه انجام ۴ بازی ملی برای ایران را دارد، در خانواده‌ای در شهر گیسن آلمان از پدری ایرانی و مادری لهستانی بدنیا آمد. در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل او …

به گزارش خبرگزاری فارس، دنیل داوری برای تیم‌های باشگاهی زیادی بازی نکرده است. با این حال خیلی‌ها او را بازیکنی جهانگرد می‌دانند. این گلر که سابقه انجام ۴ بازی ملی برای ایران را دارد، در خانواده‌ای در شهر گیسن آلمان از پدری ایرانی و مادری لهستانی بدنیا آمد. در مسابقات جام جهانی ۲۰۱۴ برزیل او در کادر نفرات تیم ایران با هدایت کارلوس کی‌روش، سرمربی پرتغالی قرارداشت. البته در آن مسابقات روی نیمکت نشست و حضوری در میدان نداشت و به قول خودش تجربه‌‌ایی فراموش‌نشدنی را کسب کرد.

وی اظهارداشت: ابتدا تلاش شد که در جمع تیم اعزامی باشیم. واقعا خیلی عالی شد که در کادر نفرات تیم ملی برای جام جهانی قرارگرفتم. بدیهی است امیدوارم بتوانم با باز‌ی‌های خوبم در بیله‌فلد باردیگر خودم را به تیم ملی تحمیل کنم.

داوری که در پایان فصل اخیر از تیم گراس‌هاپر سوئیس به بیله‌فلد نقل مکان کرد، برای تحقق خواسته بازگشت مجدد به تیم ملی ایران،‌ مجبور بوده ابتدا در تیم آلمانی از سد ولفگانگ هسل که ظاهرا گلر شماره یک است، بگذرد.

البته او از رقابت با این رقیب هراسی به دل راه نمی‌دهد. داوری افزود: قبلا هم وضعیتی مثل این را داشته‌ام و باز تلاش خود را می‌کنم.

 

دکمه بازگشت به بالا