دربی سرخابی های پایتخت در هفته یازدهم

به گزارش “ورزش سه”، مراسم قرعه کشی لیگ پانزدهم در حالی امشب در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که طی آن دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم به مصاف هم خواهند رفت. استقلالی ها با پرویز مظلومی که استاد دربی های پایتخت نشان داده و پرسپولیسی ها با برانکو و با …

به گزارش “ورزش سه”، مراسم قرعه کشی لیگ پانزدهم در حالی امشب در سالن همایش های برج میلاد برگزار شد که طی آن دو تیم پرسپولیس و استقلال در هفته یازدهم به مصاف هم خواهند رفت.

استقلالی ها با پرویز مظلومی که استاد دربی های پایتخت نشان داده و پرسپولیسی ها با برانکو و با پشتوانه برد در آخرین دربی این دو تیم امیدوارند به پیروزی در این بازی و باید منتظر جدال این دو تیم در هفته یازدهم ماند.

بازی رفت این دو تیم در هفته یازدهم و بازی برگشت این دو تیم در هفته بیست و ششم لیگ برتر برگزار خواهد شد. سال گذشته دو تیم استقلال و پرسپولیس در هفته آخر به میدان رفتند که امسال قرار بر این شد که دربی به هفته آخر نیفتد. جالب اینکه وقتی استقلال در قرعه کشی امسال با عدد ۶ مواجه شد حاضرین با ابراز احساسات پرداختند و علی کریمی با لبخند گفت این مساله کاملا اتفاقی بود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا