سیاری:بازدید از موشک‌ها و قایق‌های روسیه

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش‌های متعدد نیروی دریایی بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود. خبرگزاری فارس: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر اینجانب به همراه تیم عالی‌رتبه نظامی به روسیه به دعوت فرمانده نیروی دریایی این کشور انجام …

فرمانده نیروی دریایی ارتش گفت: رزمایش‌های متعدد نیروی دریایی بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود.
خبرگزاری فارس: امیر دریادار حبیب‌الله سیاری فرمانده نیروی دریایی ارتش در حاشیه مراسم تجلیل از پیشکسوتان این نیرو در جمع خبرنگاران اظهار داشت: سفر اینجانب به همراه تیم عالی‌رتبه نظامی به روسیه به دعوت فرمانده نیروی دریایی این کشور انجام شد.

سیاری تأکید کرد: در این سفر بحث اجلاس پنج‌ جانبه با کشورهای حاشیه دریای خزر برای امنیت این دریا، ملاقات‌های دوجانبه و بازدید از نمایشگاه دو سالانه دریایی روسیه صورت گرفت که هر دو هدف به خوبی به نتیجه رسید.

فرمانده نیروی دریایی ارتش همچنین اعلام کرد: در این سفر از موشک‌ها و قایق‌های جدید موجود در نمایشگاه سن پترزبورگ بازدید کردیم.

وی با اشاره به بحث مذاکرات اظهار داشت: چه تحریم باشیم و چه نباشیم وظیفه نیروهای مسلح آمادگی برای مقابله با هر تهدیدی از هر سو و با هر شدتی است.

نوشته های مشابه

وی با اشاره به خودکفایی نیروی دریایی ارتش گفت: سلاح و تجهیزات جدید مطابق با فناوری روز در حال تولید است.

وی افزود: ناوگروه سی و پنجم نیروی دریایی متشکل از ناوهای الوند و بندرعباس هم اکنون در خلیج عدن تنگه باب‌المندب است و وظیفه تأمین خطوط مواصلاتی دریایی را بر عهده دارد.

فرمانده نیروی دریایی ارتش ادامه داد: ما رزمایش‌های متعددی داریم که بعد از ماه رمضان آغاز می‌شود از جمله رزمایش‌های سطحی، زیرسطحی، فناوری، جنگال و موشکی و رزمایش ولایت نیز پایان سال برگزار می‌شود.

سیاری همچنین با بیان اینکه وزارت دفاع مسئول تأمین تجهیزات است، گفت: ما نیز در سفر به روسیه پیشنهادات خود را در این خصوص ارائه کردیم.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا