افزایش پهنای باند اینترنت روستاهای سقز

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، علی‌اکبر ورمقانی صبح امروز در نشست با رئیس مخابرات و تعدادی از مدیران شهرستان سقز اظهارداشت: تقویت زیرساخت‌های مخابراتی برای ایجاد ارتباط مناسب در راستای برگزاری انتخاباتی سالم  برای حضور حداکثری مردم در صحنه یک نیاز ضروری است. وی عنوان کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی می‌تواند هزینه‌های برگزاری …

به گزارش خبرگزاری فارس از سقز، علی‌اکبر ورمقانی صبح امروز در نشست با رئیس مخابرات و تعدادی از مدیران شهرستان سقز اظهارداشت: تقویت زیرساخت‌های مخابراتی برای ایجاد ارتباط مناسب در راستای برگزاری انتخاباتی سالم  برای حضور حداکثری مردم در صحنه یک نیاز ضروری است.

وی عنوان کرد: برگزاری انتخابات به صورت الکترونیکی می‌تواند هزینه‌های برگزاری انتخابات را کاهش دهد.

ورمقانی افزود: هدف اصلی مسئولان نظام مقدس جمهوری اسلامی برگزاری انتخاباتی سالم با مشارکت حداکثری مردم است.

وی خاطرنشان کرد: در این مسیر راه دولت از هیچ کوششی برای فراهم کردن بسترهای لازم برای برگزاری انتخابات فراگیر و مردمی دریغ نمی‌کند.

وی خواستار افزایش پهنای باند اینترنت روستاهای تحت پوشش مخابرات  در زمان برگزاری انتخابات در شهرستان شد و اضافه کرد: باید شرکت ارتباطات زیرساخت کردستان نیز آمادگی لازم را برای ارائه خدمات داشته باشد.

فرماندار سقز اظهار کرد: شرکت زیرساخت به عنوان متولی اینترنت کشور باید برنامه‌ریزی منسجمی در بخش ارائه شبکه امن، پایدار و مطمئن برای کاربران و نیز نهادها و برگزارکنندگان انتخابات اتخاذ کند.

بهره‌مندی ۷۵ روستا سقز از اینترنت پرسرعت

رئیس اداره مخابرات شهرستان سقز هم در این نشست با مطلوب ارزیابی کردن وضعیت مخابرات این شهرستان گفت: در چند سال اخیر در راستای ارتقای زیرساخت‌های مخابراتی شهرستان اقدامات خوبی صورت گرفته است.

کریم محمدی اظهار کرد: در حال حاضر از ۲۷۴ روستای شهرستان سقز ۷۵ روستا دارای اینترنت هستند.

وی ادامه داد: از تعداد روستاهای دارای اینترنت شهرستان ۴۹ روستا از اینترنت پرسرعت بهره‌مند هستند و در تلاش هستیم، میزان بهره‌مندی روستاهای شهرستان را از اینترنت پرسرعت بیشتر کنیم.

محمدی گفت: رایزنی‌هایی با مخابرات استان برای ارتقای شاخص‌های مخابرات شهرستان صورت گرفته است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا