تنها دو جای خالی در لیست بزرگسالان پرسپولیس

به گزارش “ورزش سه”، برانکو در فهرست ۱۸ نفره بازیکنانش فعلا ۱۶ بازیکن دارد. سوشا مکانی، شعبانی، بنگر، نورمحمدی، اومانیا، ماریچ، حاتمی، رامین رضاییان، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، کامیابی نیا، کفشگری، مسلمان، خالقی فر و مهدی طارمی نفراتی هستند که مرد کروات در اختیار دارد و در این فهرست برای دو جای خالی …

به گزارش “ورزش سه”، برانکو در فهرست ۱۸ نفره بازیکنانش فعلا ۱۶ بازیکن دارد. سوشا مکانی، شعبانی، بنگر، نورمحمدی، اومانیا، ماریچ، حاتمی، رامین رضاییان، هادی نوروزی، فرشاد احمدزاده، امید عالیشاه، کامیابی نیا، کفشگری، مسلمان، خالقی فر و مهدی طارمی نفراتی هستند که مرد کروات در اختیار دارد و در این فهرست برای دو جای خالی روی یک مدافع چپ و یک مهاجم نوک زوم کرده که احتمالا خارجی هستند. با وجود ماریچ و اومانیا یکی از دو خارجی باقیمانده باید آسیایی باشد.

در فهرست زیر ۲۳ سال نوراللهی، کمندانی، قدیمی پور و علی علیپور حضور دارند. علیپور اگرچه در شناسنامه متولد ۱۳۷۴ و سهمیه زیر ۲۱ سال است اما سازمان لیگ این سن را قبول ندارد و با توجه به اینکه وی قبلا با شناسنامه متولد ۷۳ بازی کرده و بعد صغر سن گرفته ملاک را همان سن اولیه می داند.

برانکو قید خانزاده، دغاغله، همامی، میردورقی، رضا نوروزی، جعفرپور، تادو، گابریل، علی عسگر، اسماعیل زاده و عباس زاده و صادقیان را زد تا سرخپوشان فهرست خروجی بلندبالایی داشته باشند. محمد نوری هم روانه قطر شد.

از این جمع برخی نفرات همچنان با پرسپولیس قرارداد دارند و برای خروج نام آنها از لیست باید موافقت شان جلب شود.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا