اپل واچ و بی میلی کاربران تهرانی

به گزارش خبرنگار موبنا، ساعت هوشمند اپل موسوم به “اپل واچ” که با نسخه اسپورت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی عرضه شده است با تقاضای چندانی روبرو نشده است. گفتنی است که فروش نه چندان مناسب ساعت هوشمند اپل تنها مربوط به ایران نیست …

به گزارش خبرنگار موبنا، ساعت هوشمند اپل موسوم به “اپل واچ” که با نسخه اسپورت با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری و با رنگ‌بندی سفید، صورتی، سبز، آبی و مشکی عرضه شده است با تقاضای چندانی روبرو نشده است.
گفتنی است که فروش نه چندان مناسب ساعت هوشمند اپل تنها مربوط به ایران نیست و برخی از سایت های اینترنتی نیز از عدم فروش این کالا خبر داده اند.
“Apple Watch” که با رابط کاربری فوق‌العاده جذاب، بر اساس طراحی iOS تولید شده، ویژگی‌‌‌‌های منحصر به فردی را در خود جای داده است؛ از ویژگی‌های این ساعت هوشمند می‌توان به صفحه نمایش تمام‌دیجیتال با کیفیت Retina، اندازه کوچک، دستیار صوتی سیری، صفحه لمسی بسیار حساس همراه با اسپیکرهای هوشمند، پردازنده جدید و خاص S1 SiP، وای فای ۸۰۲.۱۱b/g، بلوتوث ۴.۰ و غیره اشاره کرد.
ناگفته نماند که ساعت اپل Apple Watch برای سلامتی و ورزش طراحی شده تا سلامتی کاربران را نیز زیر نظر داشته باشد؛ برای این منظور اپلیکیشن ضربان قلب، فشار خون، پیاده‌روی و غیره این امکان را به کاربران می‌دهد تا از سلامتی خود با خبر باشند و در صورت اختلال در هر یک از علائم حیاتی بدن، آن را مورد بررسی قرار دهند.
در رابطه با شارژر این ساعت هوشمند می‌توان گفت که در پشت این ساعت چندین سنسور فوق‌العاده قدرتمند و حساس قرار گرفته که برای شارژ با اتصال سوکت، می‌توان آن را شارژ کرد.
Apple Watch با دو سایز ۳۸ و ۴۲ میلی‌متری با گارانتی غیررسمی با قیمت یک میلیون و ۴۲۰ هزار تومان و دو میلیون و ۹۲۰ هزار تومان در سطح بازار تلفن همراه عرضه می شود.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا