تخصیص بخشی از محتوای شبکه ملی اطلاعات به محتوای دینی و قرآنی

به گزارش خبرنگار موبنا، “محمود واعظی” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با شبکه ملی اطلاعات گفت: زیرساخت‌های این شبکه در حال آماده‌سازی است که مهم‌ترین مطلب در این مورد تولید محتواست. وی با اشاره به آثار فاخر بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: در بخش‌های مختلف به ویژه در رابطه با محتوای …

به گزارش خبرنگار موبنا، “محمود واعظی” وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات در رابطه با شبکه ملی اطلاعات گفت: زیرساخت‌های این شبکه در حال آماده‌سازی است که مهم‌ترین مطلب در این مورد تولید محتواست.
وی با اشاره به آثار فاخر بخش‌های مختلف نمایشگاه بین‌المللی قرآن اظهار کرد: در بخش‌های مختلف به ویژه در رابطه با محتوای فاخر که ارتباط مستقیم به قرآن، تفاسیر، ترجمه‌ها و قصص قرآن پیدا می‌کند کارهای خوبی انجام شده است.
واعظی افزود: امیدواریم در شبکه ملی اطلاعات بخش عمده‌ای را برای محتوای دینی و به ویژه قرآنی تخصیص دهیم که هم در ایران و هم در سراسر جهان بتوانند از این محتوا به خوبی استفاده کنند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات تصریح کرد: قطعاً برنامه‌ ویژه‌ای برای ایجاد محتوای قرآنی و دینی در شبکه ملی اطلاعات خواهیم داشت.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا