پیش‌بینی قیمت سکه در روزهای آینده

محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قیمت سکه در سال ۱۳۹۰ به حدود ۹۰۰ هزار تومان و در سال ۱۳۹۱ به حدود یک میلیون تومان افزایش یافت و می‌توان گفت کاهش قیمت سکه به حدود ۸۸۰ هزار تومان در سه سال اخیر بی‌سابقه است. وی با بیان اینکه با توجه به مثبت …

محمد کشتی‌آرای در گفت‌و‌گو با خبرنگار ایسنا، اظهار کرد: قیمت سکه در سال ۱۳۹۰ به حدود ۹۰۰ هزار تومان و در سال ۱۳۹۱ به حدود یک میلیون تومان افزایش یافت و می‌توان گفت کاهش قیمت سکه به حدود ۸۸۰ هزار تومان در سه سال اخیر بی‌سابقه است.

وی با بیان اینکه با توجه به مثبت بودن روند مذاکرات، قیمت طلا و ارز کاهش یافته است، گفت: همه این موضوعات دست به دست هم داده تا قیمت سکه کاهش یابد و موضوع مهم دیگر این است که خرید و فروش یا داد‌وستدی وجود ندارد و همه در بازار فروشنده هستند.

کشتی‌آرای با بیان اینکه قیمت‌ سکه در حال حاضر واقعی نیست، اظهار کرد: اگر مذاکرات به نتیجه برسد به‌طور موقت شوک قیمتی دوباره و کاهش قیمت خواهیم داشت ولی بعد از گذراندن مدت زمانی، طبیعی است که قیمت ها به روال قبل بازمی گردد.

رییس اتحادیه طلا و جواهر در بخشی از سخنان خود با بیان اینکه ماه رمضان به نیمه دوم خود رسیده و کمی بازار رونق یافته است، گفت: با توجه به نزدیک شدن به عید سعید فطر شاهد کمی رونق در بازار طلا و سکه خواهیم بود.

وی در عین حال تاکید کرد: البته رکود بی‌سابقه‌ای در کل بازار حاکم شده و اقتصاد کشور به گونه‌ای است که همه صنوف با آن درگیر هستند و توقف بی‌سابقه‌ای را در تولید و فروش طلا شاهد هستیم که این رکود بی‌سابقه بوده است.

کشتی‌آرای گفت: یکی از موضوعات مهمی که خریداران طلا باید به آن توجه کنند این است که در زمان خرید حتما از واحدهای مجاز خریداری کنند تا در زمان اعیاد یا زمان‌هایی که فروش سکه و طلا رونق می‌گیرد ناآگاهانه سکه های تقلبی از واحدهای غیرمجاز نخرند که امکان پیگیری آن‌ وجود نداشته باشد.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا