اگر کمک فکری ایران نبود معلوم نبود چه بلایی سر منطقه می آمد

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار دفاعی ایرنا امیر سرتیپ محمد حسن نامی روز شنبه این اظهارات را در نشست بررسی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد. این مقام مسوول در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکایی ها روز به روز به دنبال جنایات بیشتری در جمهوری اسلامی …

به گزارش قدس آنلاین و به نقل از خبرنگار دفاعی ایرنا امیر سرتیپ محمد حسن نامی روز شنبه این اظهارات را در نشست بررسی حقوق بشر آمریکایی بیان کرد.
این مقام مسوول در بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس گفت: آمریکایی ها روز به روز به دنبال جنایات بیشتری در جمهوری اسلامی هستند و اگر تدابیر رهبری در این خصوص نبود قطعا جمهوری اسلامی نیز مثل کشورهای دیگر می شد.

**فضای مجازی در دستان آمریکا و صهیونیست ها
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس اظهار داشت: مردم آمریکا در دست گروهی ثروتمند اسیر هستند.
وی گفت : در زمان حاضر ۷۵ درصد فضای مجازی در دست آمریکا و صهیونیست ها است و بیش از ۶۲ درصد ثروت دنیا هم در دست ۷۲ نفر است.
وی عنوان کرد: امروز در فضای مجازی تلاش می شود انسانیت، زیر سوال برود.
امیر نامی با بیان اینکه آمریکا طی ۵۰ سال گذشته هر سال جنگی را به راه انداخته است ، گفت: داعش دست پرورده آمریکا و صهیونست ها است و آنان در سوریه و عراق جنایت می کنند.
وی تاکید کرد: اگر هدایت های رهبری را سرلوحه قرار دهیم به طور قطع پیروز خواهیم شد.
جانشین رییس بنیاد حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس با بیان اینکه صهیونیست ها در این فضا تلاش می کنند که انسانیت را به سمت آن چیزی که می خواهند بکشانند، گفت: امروز همین گروه از طریق فضای مجازی تلاش می کنند تا راهبرد تفرقه را در بین مذاهب و جهان اسلام گسترش دهند.
نامی افزود: آنها برای اسلام سه راهبرد تعریف کردند؛ اولین راهبرد آنها درگیری شیعه و سنی است، دومین راهبرد بین سنی و سنی است و سومین راهبرد نیز درگیری بین شیعه و شیعه است و آنها قصد دارند با این کار جهان اسلام را از بین ببرند.
وی در ادامه به جنایت های آمریکا در ایران اشاره کرد و گفت: آمریکایی ها بعد از شلیک موشک از ناو وینسنس قصد توجیه کارشان را داشتند، اما بعد از چندی آنها از فرمانده این ناو قدردانی کردند و اینگونه حرکات نشان دهنده این است که آمریکایی ها جنایت را پیشه خود کرده اند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا