بروز مشکل در دسترسی به بازی «کلش آو کلنز»

به گزارش خبرنگار ایسنا، بازی اینترنتی “کلش آو کلنز” از جمله بازیهای رایانه‌ای پرطرفدار است که در ایران هم علاقمندان قابل توجهی دارد. اما طی هفته‌های اخیر برخی کاربران این بازی از محدودیت در دسترسی به آن خبر میدهند البته همان طور که گفته شد مشکل مذکور تنها برای برخی کاربران رخ داده و اینگونه …

به گزارش خبرنگار ایسنا، بازی اینترنتی “کلش آو کلنز” از جمله بازیهای رایانه‌ای پرطرفدار است که در ایران هم علاقمندان قابل توجهی دارد. اما طی هفته‌های اخیر برخی کاربران این بازی از محدودیت در دسترسی به آن خبر میدهند البته همان طور که گفته شد مشکل مذکور تنها برای برخی کاربران رخ داده و اینگونه نیست که تمام کاربران این بازی امکان دسترسی به آن را نداشته باشند.
از سوی دیگر تاکنون خبری مبنی بر لزوم محدودسازی یا فیلترینگ این بازی منتشر نشده است. کلش آو کلنز (Clash of Clans)، به معنی «برخورد قبایل»، یک بازی رایگان تلفن همراه و تبلت به صورت آنلاین به سبک بازی ویدئویی راهبردی است که توسط شرکت سوپرسل طراحی شده است. این شرکت در شهر هلسینکی پایتخت کشور فنلاند قرار دارد.
در این بازی شما رهبری قبیله‌ای کوچک را به عهده می‌گیرید و به استفاده از چهار عنصر مهم طلا، اکسیر، اکسیر سیاه و الماس خواهید پرداخت.
این بازی به گونه ای طراحی شده است که امکان فروش اکانت آن نیز وجود دارد و بر همین اساس در بازار اکانت این بازی بر اساس مرحله آن با قیمتهای مختلفی به فروش می رسد. همین موضوع موجب شده بحث های متعددی درباره صحیح بودن یا نبودن این خرید و فروش مطرح شود.
بنا بر اعلام ویکی پدیا درآمد روزانهٔ این بازی ۲٫۴ میلیون دلار است که از ۸٫۵ میلیون کاربر این درآمد کسب شده است. اپلیکیشن این بازی در بازهٔ دسامبر ۲۰۱۲ تا می ۲۰۱۳ جزو پنج اپلیکیشن برتر از نظر دانلود بوده است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا