نصب ۷۰ هزار مورد اينترنت پرسرعت در اردبيل

به گزارش خبرنگار موبنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در بازدید از طرح های توسعه مخابرات در اردبیل با بیان این مطلب گفت: از این تعداد ۵۸ هزار و ۵۶۰ شماره فعال است. “محمدحسینی” با بیان اینکه در این زمینه با محدودیت منابع اعتباری مواجه هستیم گفت: هیچ مشکلی در واگذاری اینترنت پرسرعت در مناطق …

به گزارش خبرنگار موبنا، مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل در بازدید از طرح های توسعه مخابرات در اردبیل با بیان این مطلب گفت: از این تعداد ۵۸ هزار و ۵۶۰ شماره فعال است.
“محمدحسینی” با بیان اینکه در این زمینه با محدودیت منابع اعتباری مواجه هستیم گفت: هیچ مشکلی در واگذاری اینترنت پرسرعت در مناطق شهری و روستایی وجود ندارد و ما در واگذاری اینترنت پرسرعت بیشتر از این تلاش می کنیم.
وی در ادامه با اشاره به وجود یکهزار و ۷۲۱ روستا در استان اردبیل گفت: بیش از یک‌هزار و ۶۸۲ روستای استان از تلفن خانگی، ارتباط و مخابرات نوین بهره‌مند هستند.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان اردبیل افزود: در کنار برخورداری تلفن، راه‌اندازی سایت‌های بی.تی.اس در مناطق روستایی برای آنتن‌دهی مناسب تلفن همراه و همچنین واگذاری اینترنت پرسرعت در مناطق روستایی جزء اولویت‌های اصلی و اساسی شرکت مخابرات است.
محمدحسینی به اجرای فیبر نوری در مناطق مختلف استان اشاره کرد و گفت: ما تاکنون موفق شدیم چهار هزار و ۵۹۳ کیلومتر شبکه فیبر نوری را در استان اردبیل اجرایی کنیم تا مخاطبان بتوانند از این بستر مناسب در تقویت ارتباطات خود استفاده کنند.
وی با اشاره به اینکه در همین راستا امکانات دیتا نیز توسعه یافته و هم‌اکنون ۲۶ شهر استان دارای زیرساخت‌های لازم در این حوزه است، افزود: شرکت مخابرات استان اردبیل تمام جاده‌ها و محورهای اصلی و حتی فرعی را به تجهیزات و امکانات مناسب و سایت‌های تلفن همراه مجهز کرده به طوریکه بیش از ۴۵۰ سایت تلفن همراه در استان اردبیل هم‌اکنون فعال است.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا