بربری؛ قاتل خاموش!

سعید هوشیار پیکان و نفت  مسجد سلیمان سقوط کرده بودند و راه آهن مانده بود، با شکایتی که از تیم راه آهن به خاطر استفاده از یک بازیکن شد، الان راه آهن سقوط کرد و پیکان ماند و نفت مسجد سلیمان تیمش یک رده در جدول بالاتر آمد. در تماسی که با جناب مکوندی سرمربی …

سعید هوشیار

پیکان و نفت  مسجد سلیمان سقوط کرده بودند و راه آهن مانده بود، با شکایتی که از تیم راه آهن به خاطر استفاده از یک بازیکن شد، الان راه آهن سقوط کرد و پیکان ماند و نفت مسجد سلیمان تیمش یک رده در جدول بالاتر آمد. در تماسی که با جناب مکوندی سرمربی خوش لباس تیم نفت داشتیم، ایشان نکاتی را متذکر شدند که می‌خوانید:
«خداروشکر با زحمت بچه‌ها و حمایت هوادارامون بعد از اتمام لیگ برتر تونستیم ۳ امتیاز دیگر به اندوخته‌هامون اضافه کنیم، یک برنامه‌هایی برای صعود داریم که اگر خدا بخواد با چند تا شکایتی که کردیم میخواییم سهمیه آسیایی هم بگیریم.» مکوندی در پاسخ به سوال خبرنگار ما که نیم نگاهی به قهرمانی هم دارید یا نه، گفت: «اونو دیگه ما چیزی نمی‌تونیم بگیم، دیگه با خداست و همت خودمون و حمایت مردم عزیز مسجد سلیمان! نمیگم میخواییم قهرمان شیم ولی نیم نگاهی رو حتما داریم. این سه امتیاز برای ما خیلی حیاتی بود.»
در تهران و در برخی از فروشگاه‌ها پیتزایی فروخته می‌شود با نام پیتزا «فاطماگل»!
بعد از تحقیقات میدانی که انجام دادیم متوجه شدیم که این پیتزا به جای ۶ یا ۸ اسلایس، ۳۵۰ قسمت شده و همین طور ادامه دارد! همین طور در ایران نیز برخی از بازیگران به نشانه اعتراض به خیابان‌ها آمده و خواستار تغییر نام برخی غذاها به نام خودشان شدند، آنها خواستار تغییر نام فلافل، دیزی و همچنین اسنک گوشت شده و از مجلس استیضاح وزیر ارشاد را خواهان شدند. مجلس نیز در نوبت فوری استیضاح وزیر را به رای گذاشت که با ۳۴۰ رای موافق در دستور کار قرار گرفت.
یک خبرنگار ایرانی به سخنگوی کاخ سفید قبل از مصاحبه، نان بربری تعارف کرده و سخنگو نیز تعارف او را پس زده است.
این خبرنگار خلاق که قصدش دادن نشانه‌ای برای گفت و گویی مسالمت آمیز بود در جلسه‌ای که با دوستان خود داشت به این نتیجه حیاتی رسید.
این خبرنگار عزیز در وین حضور داشته و این امکان که از وین نان بربری دورو خاشخاشی تهیه کرده باشد وجود ندارد! طبق شنیده‌های ما این خبرنگار عزیز نان بربری را از ایران با خود به وین برده و از آن به عنوان نشانه کشور پهناور ایران استفاده کرده است، منتها احتمالا به دلیل خشکی هوا و مدت زمان سفر نان بربری خشک شده و این خشکی از این نان مرغوب، آلت قتاله‌ای ساخته که موجب ترس و وحشت حاضرین شده. خبرنگار ضارب هنوز دستگیر نشده و طبق آخرین اخبار از منابع غیر موثق تاکنون سه نفر زخمی و دونفر نیز بوسیله بربری کشته شده‌اند. القاعده مسئولیت این حمله را به عهده گرفته است. در برخی از نقاط ایران از بربری خشک شده با عنوان قاتل خاموش نام می‌برند.

دکمه بازگشت به بالا