نصب تجهیزات نسل چهارم اینترنت در پنج سایت کردستان

به گزارش خبرنگار موبنا، “آزاد حکمت ” اظهار داشت: در نخستین قدم در شهرستان سنندج ۳۴ سایت تری جی نصب و راه‌اندازی شد و علاوه بر سنندج در شهرهای بانه و سقز هم راه‌اندازی شده است. وی بیان کرد: تلاش بر این است تا نسل سوم اینترنت همراه اول را در سایر شهرهای استان طی …

به گزارش خبرنگار موبنا، “آزاد حکمت ” اظهار داشت: در نخستین قدم در شهرستان سنندج ۳۴ سایت تری جی نصب و راه‌اندازی شد و علاوه بر سنندج در شهرهای بانه و سقز هم راه‌اندازی شده است.
وی بیان کرد: تلاش بر این است تا نسل سوم اینترنت همراه اول را در سایر شهرهای استان طی سال‌جاری راه‌اندازی کنیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات استان کردستان گفت: به منظور توسعه خدمات کیفی و کمی، تعداد ۱۱۷ سایت تلفن همراه در آینده نزدیک توسعه و راه‌اندازی می‌شود.
حکمت خاطر نشان کرد: از این تعداد،۴۲ سایت در سطح استان توسعه داده می‌شود و تعداد ۷۵سایت دیگر نیز در شهرستان‌های استان راه‌اندازی می‌شود.
وی افزود: رفع مشکلات موجود در زمینه ارائه خدمات به مشترکان تلفن همراه از جمله اهداف شرکت مخابرات استان در راستای اصل مشتری‌مداری است که با راه‌اندازی این سایت‌ها می‌توانیم شرایط استفاده از خدمات با کیفیت را برای مشترکان فراهم نماییم.
وی یادآور شد: راه‌اندازی این سایت‌ها پوشش حداکثری خدمات تلفن همراه به مشترکان سطح استان به ویژه روستاها و نقاط جاده‌ای را به دنبال دارد.
مدیرعامل شرکت مخابرات کردستان با اشاره به اینکه سال گذشته ۴۶سایت در بخش توسعه تلفن همراه راه‌اندازی شد، بیان کرد: با این اقدام توانسته‌ایم شرایط مناسبی را برای بهره‌وری بیشتر مشترکان از خدمات همراه اول ایجاد کنیم.
حکمت همچنین به تغییر سیستم سیار و تبدیل آن به آخرین ورژن اشاره کرد و گفت: این اقدامات و توسعه همه جانبه زیر ساخت‌های مخابرات پاسخی است به اعتماد مردم و مشترکان نسبت به خدمات مخابرات که به عنوان بزرگترین سرمایه شرکت تلقی می‌شوند.
رئیس هیئت مدیره و مدیر عامل شرکت مخابرات استان کردستان یادآور شد: درحال حاضر یک میلیون و۲۰۰ هزار مشترک تلفن همراه در سطح استان از خدمات همراه اول استفاده می‌کنند.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا