جشنواره عکس سبک زندگی ایسوس

به گزارش خبرنگار موبنا، در پایان پنج عکس برتر به انتخاب کاربران معرفی شدند و بیش از ۳۵۰ عکس برای شرکت در این مسابقه ارسال شد که ۲۸۰ عکس به دور نهایی راه یافتند. ایسوس اقدام به برگزاری یک جشنواره عکس بانام #myASUSlifestyle کرد. این مسابقه که در بستر اینستاگرام رسمی این شرکت در ایران …

به گزارش خبرنگار موبنا، در پایان پنج عکس برتر به انتخاب کاربران معرفی شدند و بیش از ۳۵۰ عکس برای شرکت در این مسابقه ارسال شد که ۲۸۰ عکس به دور نهایی راه یافتند.
ایسوس اقدام به برگزاری یک جشنواره عکس بانام #myASUSlifestyle کرد.
این مسابقه که در بستر اینستاگرام رسمی این شرکت در ایران برگزار شده بود کاربران می‌بایست از سبک زندگی خود به همراه محصولات ایسوس عکس می‌گرفتند و با هشتگ رسمی این مسابقه منتشر می‌نمودند و یا به‌صورت دایرکت برای asus_iran ارسال می‌نمودند تا در صفحه اصلی این شرکت قرار گیرد.
البته عکس‌های ارسالی قبل از انتشار در صفحه اصلی مورد ارزیابی قرار می‌گرفت و در صورت تأیید در صفحه رسمی ایسوس ایران در محیط اینستاگرام قرار می‌گرفت.
بیش از ۳۵۰ عکس برای شرکت در این مسابقه برای ایسوس ارسال شد که در پایان ۲۸۰ عکس توانستند تا به مرحله نهایی راه یابند. این جشنواره تا تاریخ ۷ تیرماه ادامه داشت و در این مدت کاربران شاهد یک نگارخانه مجازی بودند.
برندگان نیز بر اساس انتخاب کاربران مشخص شدند و در پایان به عکس‌های برتر ۵ تبلت ایسوس اهدا گردید.
۱۲۹/

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا