پرونده دکل گم شده به قوه قضاییه رفت

علی مروی با اشاره به زوایای موضوع دکل حفاری گم شده اظهار کرد: هنگامی که قصد خرید این دکل وجود داشت گویا مبلغی را به واسطه‌ای دادند تا این کار انجام شود که متاسفانه دکل تحویل داده نشده است. وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر نیز تیمی بر روی این پرونده کار می‌کند که شامل …

علی مروی با اشاره به زوایای موضوع دکل حفاری گم شده اظهار کرد: هنگامی که قصد خرید این دکل وجود داشت گویا مبلغی را به واسطه‌ای دادند تا این کار انجام شود که متاسفانه دکل تحویل داده نشده است.

وی تصریح کرد:‌ در حال حاضر نیز تیمی بر روی این پرونده کار می‌کند که شامل افرادی از سازمان بازرسی و تعدادی از دستگاههای نظارتی هستند که در حال حاضر در محل تاسیسات دریایی مستقرند تا بتوانند هر چه زودتر این مساله را حل کنند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس با بیان اینکه وزیر نفت هم اعلام کرده که به طور جدی پیگیر این موضوع است گفت: این پرونده هم به قوه قضاییه ارسال شده و هم سازمان بازرسی و تاسیسات دریایی در جریان آن هستند، تا واسطه را پیدا کنند و بتوانند یا مبلغی را که داده شده باز پس گیرند یا این که دکل مورد نظر تحویل داده شود.

مروی خاطر نشان کرد‌: در سفر اخیری هم که وزیر نفت به چین داشته ، چینی‌ها قول داده بودند که برای روشن شدن این موضوع کمک کنند.

نماینده مردم نیشابور در مجلس با اشاره به این که موضوع دکل حفاری مربوط به مدیریت قبلی تاسیسات دریایی و دولت قبل بوده اظهار کرد: پس از آن که مدیریت تاسیسات دریایی تغییرکرد مدیریت جدید به محض اطلاع از این موضوع پرونده را در دستور کار قرار داده و اکنون نیز در حال پیگیری هستند.

رئیس کمیسیون انرژی مجلس در پایان خاطر نشان کرد: این موضوع را تقریبا بنده در اواخر سال ۹۳ به طور مفصل پیگیری کردم و اکنون هم پرونده در اختیار دادگاه است ضمن این که تیمی شامل سازمان بازرسی و دستگاههای نظارتی به دنبال حل این مشکل هستند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا