رحمتي نقشي در انتخاب بازيكن نداشت

آقای ابراهیم زاده این‌روزها چه می کنید؟ پس از اتفاقات نیم فصل، فعالیت رسمی فوتبالی نداشتم و بیشتر وقتم را با ورزش کردن و مطالعات فوتبالی پر می کنم. در حال حاضر پیشنهادی به شما برای کار در لیگ برتر شده است؟ خیر. اکثر تیم ها کادر مربیگری خود را شناخته اند و فکر نمی …

آقای ابراهیم زاده این‌روزها چه می کنید؟
پس از اتفاقات نیم فصل، فعالیت رسمی فوتبالی نداشتم و بیشتر وقتم را با ورزش کردن و مطالعات فوتبالی پر می کنم.
در حال حاضر پیشنهادی به شما برای کار در لیگ برتر شده است؟
خیر. اکثر تیم ها کادر مربیگری خود را شناخته اند و فکر نمی کنم چنین اتفاقی بیفتد.
به نظر می رسد تیم سابق‌تان ذوب آهن، مجددا روزهای خوبی را تجربه می کند.
چند عامل بیشترین تاثیر را در این عملکرد گذاشته است. کادر فنی این تیم که واقعا برای پیشرفت وقت می گذارد و زحمات زیادی برای تیم کشیده است. آقای گل محمدی و همکارانش موفق شده اند اعتماد به نفس و کیفیت فنی بازیکنان را هم بالا ببرند. ضمن اینکه مدیریت کارخانه و همچنین حمایت تمام قد آقای آذری از مربیان و بازیکنان تیم باعث شد تیم ذوب آهن که در هفته های ابتدایی نتایج خوبی به دست نیاورده بود، از هفته دهم به تدریج روند خوب و رو به پیشرفتی بگیرد و در نهایت هم دیدیم که قهرمانی جام حذفی هم ضمیمه رتبه خوب در لیگ برتر شد.
آیا این حمایت از شما در تیم پیکان انجام شد؟
متاسفانه خیر. من در نیم فصل از پیکان جدا شدم. توجه کنید که در پایان نیم فصل ذوب‌آهن نهم بود و ما در رتبه دهم ایستاده بودیم. قبل از شروع کار با مدیریت هماهنگ شده بودیم و به آنها گفته بودم حرکت اصلی ما در نیم فصل دوم آغاز می‌شود. این مسئله ای بود که آقای ثنایی مدیریت وقت باشگاه، تا زمانی که بودند به آن اعتقاد داشتند. زیرا پیکان تیمی بود که به تازگی به لیگ برتر صعود کرده بود و در درجه اول احتیاج داشت که به ثبات برسد  اما متاسفانه این باور و حمایت به وجود نیامد و در نهایت این اتفاق ناگوار افتاد و پیکان سقوط کرد.
صحبت های زیادی در مورد مهدی رحمتی مطرح  شد و اینکه وی در مورد جذب بازیکنان نقش زیادی داشت و سلیقه های او در تیم اعمال می شد. چنین چیزی واقعیت دارد؟
به هیچ عنوان مسئله به این صورت نبوده است. تمام بازیکنانی که جذب تیم پیکان شدند با نظر مستقیم من بود و همگی در لیست بنده قرار داشتند. این مسئله قابل کتمان نیست که رحمتی در آمدن چند بازیکن نقش داشته است، اما دقت کنید که این بازیکنان به دلیل اینکه رحمتی را در تیم دیدند به آمدن ترغیب شدند و در این راه ما از رحمتی هم کمک گرفتیم. این اتفاقی است که در تمامی تیم ها می افتد و در هر مجموعه ای از بزرگان و بازیکنان با تجربه تیم کمک گرفته می‌شود. به عنوان مثال، محرم نویدکیا در سپاهان یا رجب زاده و حدادی فر در ذوب آهن بازویی برای کمک به باشگاه و مربی هستند و می توانند نقش موثری را در تیم خود ایفا کنند اما اینکه بگوییم سید مهدی رحمتی و یا هر کس دیگر در انتخاب بازیکنان و یا اعمال سلیقه در این موارد نقش داشته اند امری‌ است که به هیچ عنوان نبوده و بی اساس است.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا