نسخه جادویی برای آرایش ملایم

آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد که وقتي مي‌خواهيد به سينما برويد چه آرايشي مناسب اين مكان است! خيلي وقت است در خيابان‌ها صورت‌هايي دلنشين و واقعي نمي‌بينيم و متاسفانه خانم‌ها در ايران چهره‌هاي‌شان را پشت نقاب سنگيني از آرايش و عمل زيبايي پنهان مي‌كنند. ما بايد سعي كنيم طبيعي بودن صورت را …

آيا تا به حال به اين فكر كرده‌ايد که وقتي مي‌خواهيد به سينما برويد چه آرايشي مناسب اين مكان است! خيلي وقت است در خيابان‌ها صورت‌هايي دلنشين و واقعي نمي‌بينيم و متاسفانه خانم‌ها در ايران چهره‌هاي‌شان را پشت نقاب سنگيني از آرايش و عمل زيبايي پنهان مي‌كنند.

ما بايد سعي كنيم طبيعي بودن صورت را در كشورمان جا بيندازيم و ياد بگيريم هر مكاني آرايش مخصوص خود را دارد. از نظر كارشناس آرايشگري ما براي رفتن به سينما، ميكاپ كردن لازم نيست ولي طبق عادت اشتباه خانم‌هاي ايراني اگر اصرار به اين كار داريد بهتر است آرايش فوق‌العاده لايت و ملايم باشد؛ نسخه‌اي كه ما در اين صفحه به شما پيشنهاد مي‌كنيم.

كرم‌پودر نزنيد

اگر اين روزها تصميم داريد با دوستان‌تان به سينما برويد و صورت‌تان جوش زده يا لكي در صورت داريد و دوست داريد صورت‌تان صاف نشان داده شود، مي‌توانيد از كرم‌پودرهاي بسيار رقيق كمك بگيريد تا زياد به چشم نيايد، درغیراین‌صورت براي سينما رفتن احتياجي به كرم‌پودر نيست .

سايه ممنوع

براي سينما، سايه زدن را فراموش كنيد. سعي نكنيد براي زيباتر شدن، مسخره عام و خاص شويد. در همه جاي دنيا سايه براي ‌مهماني‌ها و عروسي‌ها استفاده مي‌شود.  پس اگر دوست داريد زيبايي طبيعي خود را از دست ندهيد فكر سايه زدن را از سرتان بيرون كنيد.

لب‌ را برجسته نكنيد

اگر قرار است در سينما از رژلب استفاده كنيد پيشنهاد ما به شما برق لب به رنگ رژگونه است. رنگ رژلب مي‌تواند آرايش را پررنگ‌تر يا كمرنگ‌تر نشان دهد و مسلما اين را مي‌دانيد كه سينما جايي براي رژلب‌هاي پررنگ نيست و بهتر است از رنگ‌هاي ملايم‌تري استفاده كنيد.

ابروها را پر كنيد

با ابروهاي خالي و نامرتب به سينما نرويد. اگر قسمتي از ابروهاي‌تان خالي است و احتياج به پر كردن دارد با سايه‌اي ملايم و همرنگ موهاي‌تان جاهاي خالي را پر كنيد، ولي نه به صورت مصنوعي.

خط‌چشم پهن اصلا

گاهي وقت‌ها خط‌چشم مي‌تواند در زيبايي چشم‌هاي شما تاثير بسزايي داشته باشد. اگر مي‌خواهيد چشم‌هاي‌تان از بي‌حالي دربيايد، از خط‌چشم باريك استفاده كنيد، همچنين بهتر است به جاي خط‌چشم مشكي از قهوه‌اي استفاده كنيد چون چشم‌ها را جذاب‌تر نشان مي‌دهد و كمتر به چشم مي‌آيد.

رژ گونه  در سینما

پيشنهاد مي‌كنيم براي رفتن به سينما از زدن بيش از اندازه رژگونه جدا خودداري كنيد. مبادا گونه‌هاي‌تان را قرمز و پررنگ كنيد، اگر دوست داريد به صورت‌تان رنگ بدهيد و گونه‌هاي‌تان نشان داده شود، رژگونه كمرنگ به شما كمك مي‌كند تا گونه‌هاي‌تان به صورت طبيعي رنگ داشته باشند.

نوشته های مشابه

دکمه بازگشت به بالا